۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۴

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه خبر داد:

آمادگی تیم های هلال احمر کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین

آمادگی تیم های هلال احمر کرمانشاه برای خدمت رسانی به زوار اربعین

کرمانشاه- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه از آمادگی و استقرار تیم های امدادی این جمعیت برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد امین هاشمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه ساماندهی بازگشت زوار اربعین که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد،  اظهار داشت: در شهر کرمانشاه ۶ پایگاه امداد رسانی هلال احمر با همکاری کانون های دانشجویی در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پایگاه های امداد رسانی جمعیت نیز در میدان آزادگان کرمانشاه و همچنین بخش ماهیدشت فعال بوده و به زائران امداد رسانی می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین با کمک کانون های دانشجویی نسبت به برپایی ایستگاه ای صلواتی و پذیرایی اقدام شده تا خدمت رسانی به زائران با روند بهتری انجام شود.

هاشمی از استقرار ۱۴ اکیپ جمعیت هلال احمر کرمانشاه از مرز مهران تا کرمانشاه خبر داد و گفت: این اکیپ ها و تیم های امدادی در آمادگی کامل برای امداد رسانی به زائران کربلا به سر می برند.

وی گفت: همه تکایا و مساجد در شهرستان کرمانشاه امکان پذیرایی از زوار را فراهم کرده و هماهنگی های لازم نیز در این خصوص به عمل آمده است.

کد خبر 2989610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha