۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۵۹

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اعلام کرد:

صدور ۷۸۵۰۰ ویزا برای زائران اصفهانی/بازگشت زائران از فردا

صدور ۷۸۵۰۰ ویزا برای زائران اصفهانی/بازگشت زائران از فردا

اصفهان - مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ۷۸ هزار و ۵۰۰ ویزا برای زائران كربلا در استان اصفهان صادر شد.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینكه بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی سازمان حج و زیارت ۷۸ هزار و ۵۰۰ ویزا برای زائران كربلا در استان اصفهان صادر شده است، اظهار داشت: حدود چهار هزار زائر به صورت هوایی و ۷۳ هزار و ۵۰۰ نفر دیگر نیز به صورت زمینی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینكه امروز آخرین كاروان هوایی زائران عتبات عالیات از اصفهان راهی شده است، افزود: زمان بازگشت زائرانی كه به صورت هوایی به عراق اعزام شده‌اند از فردا عصر آغاز می‌شود.

مدیركل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینكه صدور ویزا تا شب گذشته انجام می‌شد، گفت: از امروز صدور ویزا برای كشور عراق انجام نشده و بعد از مراسم اربعین این امر در دستور كار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به استقبال خوب عموم مردم اصفهان و به ویژه جوانان از حضور در مراسم اربعین حسینی در كربلای معلی گفت: استان اصفهان یكی از استان‌هایی معرفی شد كه دارای زائران زیادی بوده است.

زاهدی با اشاره به اینكه خروج زائران از كشور همچنان در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه ادامه دارد، افزود: زائران استان اصفهان بیشتر از مرز چذابه وارد عراق می‌شوند.

وی همچنین در مورد وضعیت زائران استان اصفهان در حادثه انتحاری بغداد گفت: هنوز گزارش رسمی در مورد شهادت زائران اعلام نشده است ولی امروز صبح خانواده یكی از زائران اصفهانی با مراجعه به  اداره كل حج و زیارت استان خبر شهادت یكی از زائران اصفهانی را اعلام كردند.

مدیركل حج و زیارت استان اصفهان افزود: جزئیات بیشتر در خصوص شهادت این شهروند اصفهانی و مشخصات وی بعدا اعلام خواهد شد.

کد خبر 2989684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha