۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

خسارت ۱.۳ میلیارد ریالی سیلاب به تأسیسات آب‌رسانی روستاهای پلدختر

خسارت ۱.۳ میلیارد ریالی سیلاب به تأسیسات آب‌رسانی روستاهای پلدختر

پلدختر - رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی پلدختر از خسارت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی سیلاب به تاسیسات آبرسانی روستاهای این شهرستان خبر داد.

حمید بهاروند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیلاب یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خسارت به خطوط انتقال آب مجتمع کوثر و روستاهای «مورانی»، «کیان آباد» و «تیمور آباد» وارد کرد.

وی افزود: سیلاب همچنین حوضچه خط انتقال مجتمع کوثر و راههای دسترسی به ایستگاه های «کناربلوط»، «واشیان» و «سقای کربلا» شهرستان پلدختر را قطع کرده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی پلدختر در سوال خبرنگار مهر که چه تعداد روستای شهرستان پلدختر در حال حاضر با قطعی آب آشامیدنی مواجه هستند، افزود: هم اکنون آب آشامیدنی روستاهای «کیان آباد»، «تیمور آباد» و «مورانی» قطع بوده و تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان برای رفع مشکلات این روستاها ادامه دارد و امیدواریم این مشکل ظرف چند ساعت آینده بر طرف شود.

بخشدار مرکزی پلدختر نیز در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پل قدیم روستای «کیان آباد» و پل ارتباط دهنده دو بخش روستای «پران پرویز» نیز بر اثر طغیان رودخانه کشکان و جاری شدن سیلاب تخریب شده است.

کریم میرزایی افزود:  همچنین شب گذشته بر اثر بارش شدید باران کوه منطقه «دهلیج» واقع در شرق شهرستان پلدختر دچار ریزش شد که عوامل راهداری برای بازگشایی به منطقه اعزام شده اند.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: روستاهای «بابازید» و «پای پل» واقع در شمال شهرستان بر اثر سیلاب دچار آبگرفتگی شدند و آب به درون خانه های مسکونی اهالی نفوذ کرده که نیروهای هلال احمر و بنیاد مسکن به منطقه اعزام شدند و هم اکنون در حال بررسی و برآورد خسارتها هستند.

کد خبر 2990660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha