۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۰

فرماندار تهران در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

ثبت نام ۱۰ زن و ۷۲ مرد در حوزه انتخابیه تهران و شهرستانهای اقماری

ثبت نام ۱۰ زن و ۷۲ مرد در حوزه انتخابیه تهران و شهرستانهای اقماری

فرماندار تهران گفت: ۸۲ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران و شهرستانهای اقماری ثبت نام کردند که شامل ۱۰ زن و ۷۲ مرد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی فرهادی فرماندار تهران بعدازظهر امروز همزمان با پایان اولین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی و سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رصد و ابلاغ شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی وزیر کشور به ۱۲ حوزه فرعی، بخشداری  و ۴ فرمانداری حوزه فرعی تهران انجام شد.

وی افزود: دستور ثبت نام از اقلیت های مذهبی با فرمانداری تهران بود که دستور آن توسط این فرمانداری داده شد.

فرهادی با اشاره به این که دومین اقدام انجام شده در روزی که گذشت، ادامه ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات خبرگان رهبری بود، ادامه داد: امروز سومین روز ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری را پشت سر گذاشتیم که ۲۸ نفر از کاندیداتورهای خبرگان رهبری در حوزه تهران ثبت نامشان قطعی شد.

فرماندار تهران درباره ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت نام ۸۲ نفر برای حوزه انتخابیه شهرستان تهران و شهرستانهای اقماری اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس انجام شد که از بین ۸۲ نفر، ۱۰ نفر خانم و ۷۲ نفر آقا ثبت نام کنندگان را شامل می شوند.

وی یادآور شد: ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان تا چهارشنبه این هفته ادامه پیدا خواهد کرد و ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تا روز جمعه انجام خواهد شد که انتظار می رود علاقه مندان به مرور و در روزهای اولیه کار ثبت نام خود را انجام دهند.

کد خبر 3004081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha