۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۴

روز یکشنبه؛

آمار نامزد های انتخابات مجلس خراسان رضوی به ۹۹ نفر رسید

آمار نامزد های انتخابات مجلس خراسان رضوی به ۹۹ نفر رسید

مشهد- آمار داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خراسان رضوی که تا پایان وقت روز گذشته ۵۴ نفر بود ظهر یکشنبه به ۹۹ نفر افزایش یافت.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۹ نفر داوطلب نامزدی انتخابات مجلس در خراسان رضوی شدند به خبرنگاران گفت: تاکنون ثبت نام ۷۵ نفر قطعی شده و ۲۴ نفر دیگر نیز در حال انجام است.

امیر پورمهدی اظهار کرد: از مجموع کل ثبت نام شدگان طی این دو روز برای نامزدی انتخابات مجلس ۳۴ نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات بودند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار داشت: بیشترین آمار ثبت نامی ها در مدت مذکور بعد از حوزه انتخابیه مشهد مربوط به حوزه فریمان با ۱۱ داوطلب و حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار با ۹ داوطلب است.

پور مهدی افزود: پیش بینی ها و گمانه زنی ها حاکی از آن است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع حدود ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح ۲۸ آذر ماه در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شده و داوطلبان نمایندگی می توانند تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه اقدام کنند.

پور مهدی بیان کرد: تاکنون ثبت نام ۹ دواطلب نامزدی نمایندگی پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان قطعی شده و یک نفر دیگر نیز در دست اقدام  است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان رضوی دارای شش میلیون نفر جمعیت و ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

کد خبر 3005126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha