۱ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۵۸

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر:

تعداد نامزدهای انتخابات در استان بوشهر به ۴۰ نفر رسید

تعداد نامزدهای انتخابات در استان بوشهر به ۴۰ نفر رسید

بوشهر - جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد نامزدهای انتخابات در استان بوشهر به ۴۰ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت ثبت‌نام انتخابات در استان پرداخت و اظهار داشت: تاکنون ۴۰ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد ثبت‌نام شده انتخابات مجلس خبرگان برای استان بوشهر چهار نفر است، بیان کرد: استان بوشهر دارای یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر همچنین از ثبت‌نام ۳۶ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و افزود: استان بوشهر دارای چهار نماینده در چهار حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، ۷ نفر در حوزه انتخابیه دشتستان، ۳ داوطلب در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان و ۷ داوطلب در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه ثبت‌نام کرده‌اند.

موسوی با اشاره به اینکه امروز دو نفر برای مجلس خبرگان رهبری و شش نفر برای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از مجموع نامزدهای انتخابات در استان بوشهر سه نفر از بانوان هستند.

کد خبر 3006978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha