۲ دی ۱۳۹۴، ۸:۵۷

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات خراسان جنوبی:

شمار کاندیداهای‌ انتخابات‌ مجلس در خراسان‌جنوبی به ۲۸نفر رسید

شمار کاندیداهای‌ انتخابات‌ مجلس  در خراسان‌جنوبی به ۲۸نفر رسید

بیرجند- رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی از ثبت‌نام ۲۸ نفر داوطلب نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

محمدعلی ایمانی در گفت‌وگو با مهر اظهارکرد: از زمان شروع نام‌نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای تا کنون ۲۸ نفر برای این منظور در استان ثبت‌نام کرده‌اند.

 وی بیان داشت: تا کنون از حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف هشت نفر و از حوزه انتخابیه سربیشه و نهبندان ۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه هفت نفر و حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه چهار نفر برای کاندیداتوری نام نوشته‌اند.

ایمانی از ثبت‌نام سه نفر برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری خبر داد و افزود: امروز آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

 وی از داوطلبان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خواست تا ثبت‌نام خود را به‌روزهای پایانی و ساعات پایانی مهلت قانونی موکول نکنند.

 تا کنون برای مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام علی‌رضایی بیرجند امام‌جمعه بیرجند و حجت‌الاسلام سید علی موسوی (امام‌جمعه گلشهر گلپایگان) نام‌نویسی کرده‌اند.

 شنیده شده است حجت الاسلام رضایی قصد انتقال حوزه انتخابیه خود به استان خراسان رضوی را دارد.

کد خبر 3007383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha