۲ دی ۱۳۹۴، ۹:۴۶

کوثری در جمع خبرنگاران:

برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان تابع جمع هستم

برای قرار گرفتن در لیست اصولگرایان تابع جمع هستم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بنا ندارم که حتماً در لیست اصولگرایان قرار بگیرم، گفت: هر تصمیمی که جمع اصولگرایان بگیرند، قبول می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کوثری نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس روال قانونی به فرمانداری مراجعه کرده تا کار ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام دهم، گفت: ما وظیفه‌ای داریم و بر اساس همین وظیفه که خدمت به مردم است، باید حضور پیدا کنیم تا در حد توان‌مان، بتوانیم چه در مجلس و چه در هر جای دیگری کاری انجام دهیم.

کوثری ادامه داد: انقلاب اسلامی بر اساس اخلاق، پایه‌گذاری شده است و اگر برخی بداخلاقی‌هایی می‌کنند، آن را باید به دلایل دیگری که به نظام جمهوری اسلامی ایران ارتباطی ندارد، دانست؛ این‌گونه رفتارها دلیل فردی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اساس کار ما، اخلاق است. مردم باید خودشان تشخیص دهند که می‌خواهند چه کسی را انتخاب کنند.

وی درباره احتمال تائید صلاحیت خود در این دوره از انتخابات، گفت: اگر صلاحیت ما تائید هم نشود، خدا را شکر می‌کنیم.

کوثری درباره قرار گرفتن در لیست‌ اصولگرایان عنوان کرد: بنا ندارم که حتماً در لیست قرار بگیرم، هر طور که جمع تصمیم بگیرند، مطیع آن خواهم بود؛ همان جمعی که تصمیم می‌گیرند، چه کسانی شایستگی دارند که در لیست واحد قرار گیرند، بنده هم با این مساله موافق بوده و همکاری می‌کنم.

وی با بیان اینکه در صورت ورود به مجلس دهم چه تعاملی با دولت خواهد داشت؟ خاطرنشان کرد: همه همّ و غمّ ما تعامل با دولت است، اما اگر هر کجا کوتاهی یا تخلفی صورت گیرد، در برابر آن کوتاه نخواهیم آمد؛ اساس، کار درست است و هر کس مسئولیتی قبول می‌کند، باید نسبت به آن پاسخگو باشد. فرقی نمی‌کند در دولت یا مجلس باشد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همانطور که ما دولت را نقد می‌کنیم، دولت هم باید انتقادات خود را مطرح کند، اما اگر مجلس حرف درستی می‌زند، دولت باید به آن عمل کند.

کوثری در پایان عملکرد مجلس نهم را در مجموع قابل قبول دانست و گفت: درباره برجام، مجلس اجازه نداد کار کمیسیون ویژه به درستی انجام شود، اما در مجموع به عملکرد مجلس نهم نمره خوبی می‌دهم.

 

کد خبر 3007437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha