۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲

وزیر ورزش پیشنهادی روحانی در جمع خبرنگاران:

لیست ورزشکاران برای انتخابات تا فردا نهایی می شود

 لیست ورزشکاران برای انتخابات تا فردا نهایی می شود

اولین وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم گفت: لیست ورزشکاران که قرار است دور هم جمع شده و لیست بدهند. به نظرم فردا بعدازظهر لیست ورزشکاران نهایی خواهد شد..

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی اولین وزیر پیشنهادی ورزش دولت یازدهم با حضور در فرمانداری تهران، داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: از حوزه انتخابیه تهران و به طور مستقل در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم، اما ممکن است تا زمان انتخابات، در لیست خاصی هم قرار بگیرم.

سجادی ادامه داد: منظورم از لیست، لیست ورزشکاران است که قرار است دور هم جمع شده و لیست بدهند. به نظرم فردا بعدازظهر لیست ورزشکاران نهایی خواهد شد.

عضو هیات مدیره باشگاه سایپا تصریح کرد: آقای خیابانی هم از کرج و در لیست ورزشکاران کاندید می‌شوند.

وی گفت: ورزشکاران باید نماد ملی باشند. همچنین ورزشکاران در سیاست موفق نبوده‌اند. ما باید گرایشی داشته باشیم که احساس کنیم برای مردم مفید هستیم؛ چون نه سیاسی بودم و نه سیاسی می‌توانیم باشیم.

سجادی با اشاره به اینکه در خودم سیاسی بودن را نمی‌بینم، خاطرنشان کرد: اگر سیاسی بودم در مجلس به عنوان وزیر ورزش رأی می‌آوردم؛ رأی نیاوردنم در مجلس، خاطره موفقی نبود. اگر سیاسی بودم یا رفتار سیاسی بلد بودم، رأی می‌آوردم. من صادقانه و خودمانی وارد مجلس شدم.

کد خبر 3008474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha