۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

آغاز تور شهرستان‌های خواننده پاپ/ آلبوم جدید با ستاره‌ها

آغاز تور شهرستان‌های خواننده پاپ/ آلبوم جدید با ستاره‌ها

مجتبی کبیری خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تازه ترین آلبومش، تور کنسرت های شهرستان خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از روز هشتم بهمن ماه کنسرت های آلبوم «اتاق سکوت» مجتبی کبیری با اجرای برنامه در شهرهای نهاوند، کرمانشاه، کرج، پردیس، دماوند، اصفهان و تعدادی از شهرهای جنوبی کشور پیگیری می شود. البته تهیه کنندگان این کنسرت هم اکنون در مراحل پایانی صدور مجوز برای این کنسرت ها قرار دارند و بنا بر این است که در صورت نهایی شدن برنامه‌ها، اسامی نهایی شهرها و تالارهای برگزاری کنسرت به طور رسمی اعلام شود.

 تمامی این کنسرت ها تا پایان سال جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود و در نهایت در تهران این برنامه ها به اتمام می رسد. در این کنسرت ها قطعاتی از آلبوم های قبلی این خواننده و آلبوم «اتاق سکوت» اجرا می شود. کبیری طی هفته های گذشته نیز پیشنهادهایی از کشورهایی چون استرالیا داشتیم که هنوز پیرامون این پیشنهادات تصمیم قطعی صورت نپذیرفته است.

بعد از برگزاری تور کنسرت های شهرستان قرار است برای تولید آلبوم جدید برنامه ریزی هایی صورت گیرد که طبق گفته دست اندرکاران این اثر، اتفاق جدیدی در فعالیت های مجتبی کبیری خواهد بود. این آلبوم با حضور ترانه سرایان و ستاره های تنظیم کنندگی موسیقی پاپ تهیه و تولید خواهد شد که البته از هم اکنون نیز کارهای مقدماتی صورت گرفته و بنا بر این است که بعد از پایان تور کنسرت های شهرستان کار به صورت رسمی آغاز شود.

کد خبر 3015616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرویز نوروزعلی ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
      0 0
      با سلام و درود به مجتبی عزیز و اقای مسعود فکور که در عرصه هنر تلاش جدی و پر ثمر دارد . امید است در این راه موفق و پیروز باشید