۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۴۷

معاون سیاسی امنیتی فرماندار دامغان:

۶ شعبه اخذ رای ویژه خواهران در دامغان پیش بینی شد

۶ شعبه اخذ رای ویژه خواهران در دامغان پیش بینی شد

دامغان - معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دامغان با اشاره به پیش بینی ۹۳ شعبه برای اخذ رأی مردم در انتخابات سالجاری این شهرستان، گفت: از این تعداد شش شعبه اخذ رای ویژه خواهران خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد مویدی زاده ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر دامغان در جمع نمایندگان زن دستگاه های اجرایی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری، برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و اظهار داشت: در شهرستان دامغان بری برگزاری این انتخابات، ۹۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شد که از این تعداد شش شعبه اخذ رای ویژه بانوان است.

وی افزود: این انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری ملت برگزار می شود و حماسه سیاسی دیگری خلق خواهد شد.

 رییس ستاد انتخابات شهرستان دامغان اشاره ای نیز به نقش و جایگاه بانوان در تمامی عرصه های انقلاب داشت و تصریح کرد: این حضور در انتخابات بسیار سرنوشت ساز بوده است.

مویدی زاده اضافه کرد: آنچه توطعه های دشمنان نظام را خنثی می کند حضور پرشور مردم در عرصه ای سیاسی و اجتماعی است و انتخابات نیز نمونه ای از این حضور محسوب می شود.

وی با اشاره به در پیش روبودن ایام الله دهه مبارک فجر و نقش بانوان در به پیروزی رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: بانوان ما به برکت پیروزی انقلاب در اجتماع حضور فعال دارند که نمونه های بارز آن را می توان در هیئت های علمی، پزشک، کاندیدای انتخابات و مناصبی چون فرماندار و بخشدار اشاره داشت.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دامغان اشاره ای نیز به توافقات هسته ای و بحث برجام داشت و گفت: ارتباط ما با کشورهای مختلف پس از این توافق تقویت شده است که امیدواریم شاهد رشد بیشتر سیاسی و اقتصادی کشور باشیم.

در این جلسه هریک از اعضاء دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را راجع به هرچه بهتر برگزار شدن جشن های ایام الله دهه مبارک فجر بیان کردند.

افتتاح بازارچه بانوان خیر دامغانی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی ویژه بانوان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مصوبات این جلسه بود.

  ۲۰ دستگاه اجرایی شهرستان دامغان عضو کمیته بانوان ستاد دهه فجر هستند.                                         

کد خبر 3023984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha