۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۱۵

استاندار یزد:

جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها/صداقت مردم را به صحنه می‌آورد

جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها/صداقت مردم را به صحنه می‌آورد

یزدـ استاندار یزد از برگزاری جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی‌ها خبر داد و گفت: آراء دانش‌ آموزان و دانشجویان و حضور آنها در صحنه انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی، ظهر امروز در نشست هم اندیشی انتخاباتی با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان می توانند در زمینه مشارکت خود و خانواده‌هایشان در انتخابات بسیار موثر عمل کنند، اظهار داشت: امسال جشن تکلیف سیاسی در آستانه انتخابات برای رای اولی‌ها برگزار و لزوم حضور آنها در این عرصه مهم برایشان تبیین می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور جوانان رای اولی به همراه خانواده‌هایشان در انتخابات می‌تواند حال و هوای مناسبی ایجاد کرده و بر شور و اشتیاق انتخابات بیفزاید.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به مطلبی در مورد رکود اقتصادی و گرانی که سبب نارضایتی مردم شده است، خاطرنشان کرد: رکود واقعیتی است که نمی توانیم منکر آن شویم اما باید برای مردم واقعیت‌ها را بیان کنیم تا مردم بدانند چه فرآیندی سبب بروز این رکود شده است.

وی تصریح کرد: بدهی بالای دولت قبل و معوقات هنگفت بانکی از یک سو و ارزان شدن نفت و رسیدن به یک سوم قیمت قبل سبب شده تا با رکود اقتصادی مواجه باشیم.

مردم همیشه در مواقع حساس و زمان‌های سخت در میدان حاضر بوده‌اند

استاندار یزد بیان کرد: مردم صداقت و یکرنگی را متوجه می‌شوند و اگر این واقعیت‌ها را بدانند و صادقانه با آنها مطرح شود، پشتیبانی و حمایت می‌کنند همانگونه که در شرایط سخت جنگ تحمیلی به میدان آمدند و حمایت کردند.

وی افزود: امروز نیز به رغم همه مشکلات اقتصادی که وجود دارد، اگر با مردم صداقت داشته باشیم، همین صداقت آنها را به صحنه می‌آورد و در انتخابات اسفندماه نیز می توانیم شاهد حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان و مجریان برگزاری انتخابات از هیچ طیف و گروه خاصی حمایت نمی کنند بلکه وظیفه آنها فراهم آوردن شرایط برگزاری انتخاباتی آرام، باشکوه، قانونمند و حداکثری است، عنوان کرد: ما به دنبال بازی سیاسی نیستیم بلکه ما مجری برگزاری انتخابات سالم هستیم اما از اینکه همه طیف‌ها در این انتخابات شرکت کرده اند، خوشحالیم و به نظر می‌رسد ثبت نام کاندیداها از طیف‌های مختلف، حضور و مشارکت مردم با سلایق و دیدگاه های مختلف را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتخابات مهندسی شده نیست

وی تصریح کرد: انتخابات ما انتخابات مهندسی شده نیست بلکه هر آنچه مردم نظر بدهند و هر آنچه آنها اصلح بدانند، از صندوق‌ها خارج می‌شود.

استاندار یزد تاکید کرد: اختلاف سلیقه‌ها را پذیرفته‌ایم و آن را باور داریم و معتقدیم همه طیف‌های سیاسی محترم هستند و در این میان مجریان انتخابات تنها وظیفه دارند کار خود را به درستی انجام دهند.

کسی آخرت خود را به منافع شخصی دیگر نمی‌فروشد

وی تصریح کرد: همه تلاش ما در استان این بوده و هست که انتخابات با بی‌طرفی کامل برگزار شود و هیچ جانبداری از هیچ نامزدی صورت نگیرد و با فرمانداران و اعضای ستادهای انتخابات در شهرهای مختلف استان یزد نیز به صورت جداگانه صحبت و بر این موضوع تاکید شده است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: پاسخگویی اول همه ما به خداست و به نظر نمی رسد کسی بخواهد آخرت خود را به منافع فرد دیگری بفروشد و به نظر من نیز تا اکنون بی‌طرفی، اخلاق و قانون انتخاباتی در استان یزد به خوبی رعایت شده است.

کد خبر 3024913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha