۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲

رئیس شورای شهر ساری:

۱۳ پارک در ساری احداث شده است

۱۳ پارک در ساری احداث شده است

ساری - رئیس شورای شهر ساری گفت: با ایجاد ۱۳ پارک درون‌شهری و اجرای طرح‌های عمرانی و تفریحی به ظرفیت‌های گردشگری شهر افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیجان شمشیربند پیش از ظهر شنبه در جلسه خدمات سفرهای استان مازندران گفت: مسافرانی که برای زیارت امام رضا (ع) و برای بازدید استان می‌آیند و استان ظرفیت بالایی برای گردشگری داردکه باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود.

وی بابیان این‌که که باید برای بالا بردن ظرفیت گردشگری استان برنامه‌ریزی درستی انجام شود افزود: تاکنون از ظرفیت‌های استان نتوانستیم مقدمات را برای استفاده مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

شمشیربند بابیان این‌که استفاده از پتانسیل‌های گردشگری استان می‌تواند اشتغال بالایی برای شهرهای  مازندران داشته باشد گفت: بالا بردن سطح آگاهی مردم و فرهنگ‌سازی گردشگری و رونق اقتصادی شهر از دیگر مزیت‌های استفاده از پتانسیل‌های گردشگری است.

رئیس شورای شهر ساری بابیان این‌که ما نتوانستیم به نحو احسن از ظرفیت‌های شهرها استفاده کنیم افزود: ساری دارای ابعاد مختلف گردشگری از آثار تاریخی تا مناطق طبیعی است که استفاده از این  اماکن باید باسلیقه‌های گردشگران  فراهم آید.

شمشیربند با اشاره به مهمان‌دوستی مردم مازندران افزود: شورای شهر ساری با ایجاد۱۳ پارک درون‌شهری و اجرای طرح‌های عمرانی و تفریحی به ظرفیت‌های گردشگری شهر افزوده است.

وی بابیان این‌که هیچ پروژه‌ای در ساری بدون پیوست فرهنگی انجام نمی‌شود افزود: در سال گذشته با اجرای طرح‌های نوروزی در مناطق سه‌گانه شهرداری و جلوگیری از چادر خوابی در مناطق مختلف شهر و اسکان در مناطق مناسب توانست اقدامات خوبی را ارائه دهد.

کد خبر 3025867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha