۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۰۴

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان هرمزگان:

برگزاری دوره های آموزشی برای بازرسین انتخابات در هرمزگان

برگزاری دوره های آموزشی برای بازرسین انتخابات در هرمزگان

بندرعباس - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان هرمزگان از برگزاری دوره های آموزشی برای بازرسین انتخابات در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر مهدی نخعی بعد از ظهر شنبه در همایش و نشست توجیهی هیئت بازرسی انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه هیئت های بازرسی انتخابات وظیفه کنترل و نظارت بر حسن اجرای قانون در تمامی فرآیندهای انتخابات و پیشگیری از تخلفات احتمالی را بر عهده دارند، عنوان کرد: هیئت های بازرسی انتخابات در استان هرمزگان و شهرستان های این استان تشکیل شده و تشکیلات این هیئت ها شامل بازرسی استان و شهرستان و سربازرسان و بازرسین شعب است.

وی ادامه داد: در این دوره جزوه های حقوق و تکالیف کاندیداها تهیه و در زمان ثبت نام داوطلبان در اختیار آنها قرار گرفت.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان افزود: بیشتر افراد معرفی شده در امر بازرسی انتخابات در استان هرمزگان دارای تجربه در برگزاری انتخابات هستند.

نخعی خاطرنشان کرد: برای آموزش بازرسین انتخابات در استان نیز دو پنل آشنایی با حقوق و قوانین و انتخابات و شرح وظایف بازرسی در نظر گرفته شده و کارگاه آموزشی بازرسین در شهرستان ها هم برگزار می شود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند بازرسی انتخابات در کشور، گفت: تمامی اقدامات و فرآیندهای بازرسین باید در این سامانه ثبت شود و همه اقدامات در چرخه انتخابات توسط این سامانه رصد می شود.

کد خبر 3026198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha