۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵

بهرام افشارزاده:

درگذشت احدی ضایعه بزرگی بود/ مهم نحوه استفاده از ورزشگاه‌هاست

درگذشت احدی ضایعه بزرگی بود/ مهم نحوه استفاده از ورزشگاه‌هاست

سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی تفاوتی با هم ندارد و همه چیز به نحوه استفاده از این ورزشگاه ها بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده بعد از جلسه با مسئولان شهرداری تهران برای واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا(ع) به استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به همکاری مدیران شهرداری منطقه ۱۸ و ۱۹ می توانیم این دو محل و ورزشگاه را گسترش بدهیم و به نحو مطلوب از این دو ورزشگاه استفاده کنیم.

وی درباره اینکه استقلال دنبال ورزشگاه شهید کاظمی بود، گفت: از اول این بحثها نبود. در این مدت مسائل مختلفی عنوان شد ولی در نهایت قرعه کشی صورت گرفت و ورزشگاه امام رضا به استقلال رسید. این دو ورزشگاه یکسان هستند و بستگی به نحوه استفاده ما دارد.

مدیرعامل استقلال درباره مصنوعی بودن چمن ورزشگاه امام رضا تاکید کرد: این قابلیت هست که چمن را طبیعی کرد. باید از این قابلیت استفاده کنیم. مجمع فدراسیون اجازه نداد ساختمان استقلال و پرسپولیس برای خود این باشگاه ها باشد ولی شهردار دو ورزشگاه به ما داد که جا دارد تشکر کنیم.

افشارزاده درمورد درگذشت رضا احدی هم گفت : بعد از فوت غلامحسین مظلومی، درگذشت رضا احدی ضایعه بزرگی بود. امیدواریم مراسم ویژه ای برای احدی برگزار کنیم.

کد خبر 3027575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha