۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۲۸

امام جمعه موقت ورامین خطاب به برخی مسئولان:

مسئولان حرف‌های تنش زا نزنند/ مجلس آدم انقلابی می‌خواهد

مسئولان حرف‌های تنش زا نزنند/ مجلس آدم انقلابی می‌خواهد

ورامین-امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی مسئولان کشور فرمایشات رهبری را نصب العین خود قرار داده و با حرف های تنش زا افکار عمومی را مشوش نسازند و در مقابل شورای نگهبان مواضع ناصواب اتخاذ نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: در فضیلت آن بانوی مکرمه همین بس که معصومین بر زیارت ایشان تأکید فرمودند و زائر با معرفت ایشان را مستحق بهشت دانستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حضرت معصومه(س) از نظر معنوی و مقامات عالی و ملکوتی فرزند پیامبر اکرم(ص)، حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) بودند.

شهدای مدافع حرم با تمام وجود از حریم اهل بیت دفاع کردند

وی در ادامه به شهادت پاسدار شهید مهدی حیدری اشاره کرد و ادامه داد: شهادت پاسدار شهید مهدی حیدری از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) را به خانواده و همسنگرانش تبریک و تسلیت عرض می کنم.

محمودی اضافه کرد: امروز این غیور مردان نشان دادند که با تمام وجود از حریم اهل بیت دفاع و جان خود را در این راه فدا می کنند.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: این شهید عزیز، پیکرش به میهن بازنگشته ولی خبر شهادتش اعلام و به همین خاطر مراسمی در خیرآباد برگزار خواهد شد که امت حزب الله ورامین نسبت به مقام شهادت ادای احترام خواهند کرد.

وی با اشاره به استقبال ملت ایران از پیکر ۹۴ شهید دوران دفاع مقدس عنوان کرد: ایران اسلامی در حال استقبال از پیکر ۹۴ شهید دفاع مقدس است و یکی از این شهدا مربوط به دیار ۱۵ خرداد بود که پس از ۳۲ سال پیکرش به شهر ما باز می گردد.

محمودی گفت: بازگشت این پیکر، یک زنگ بیدار باش است به کسانی که به خواب رفته اند، تا از خواب غفلت بیدار شوند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: پیکر این شهید عزیز پس از ۳۲ سال و بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده، روز پنج شنبه در ورامین تشییع خواهد شد که مردم شهید پرور و مهمان نواز ورامین، بار دیگر با شکوه هر چه تمام تر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

نیروی انتظامی اقدامات ارزشمندی را برای تأمین امنیت انجام داده است

خطیب نماز جمعه ورامین با تقدیر از تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) یادآور شد: من باید از تلاش های ارزشمند نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام عصر(عج) در اطلاعات و مسئولان قضایی در مبارزه با مفاسد و ناهنجاری های فرهنگی تشکر و قدردانی کنم.

محمودی افزود: نیروی انتظامی با اجرای طرحی وسیع، قدم های ارزشمندی را برای تأمین امنیت و حفاظت از ارزش های اسلامی جامعه برداشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران ادامه داد: کشف سلاح، مقادیر زیادی مواد مخدر، مشروبات الکلی و مواد سرقت شده نشان دهنده تلاش مأموران انتظامی است که جای تقدیر و سپاس دارد.

دشمن در جنگ نرم سرمایه گذاری وسیعی کرده است

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: امروز دشمن در جنگ نرم بسیار سرمایه گذاری کرده و برخی از مردم نیز در خواب غفلت به سر می برند و گرنه چگونه ممکن است که خانه ای به محل تولید شیشه و یا مشروبات الکلی که جوانان ایرانی را به نابودی می کشد، تبدیل شود.

محمودی متذکر شد: ادامه این حرکت و برخورد، جز با یاری مردم و خانواده ها ممکن نیست و خانواده ها، فامیل ها، همسایه ها و سایر مردم، جرائم را به نیروی انتظامی، اطلاعات و سایر مراکز گزارش کنند و اجازه ندهند که جامعه آلوده و فاسد شود.

وی یادآور شد: باید از سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز تشکر و قدردانی کرد و همان طور که اشاره داشتند باید مردم مراقب باشند، چرا که برخی افراد سودجو خود را مأمور وزارت اطلاعات معرفی کرده و از مردم سوءاستفاده کردند که دستگیر شده اند و اگر مردم با اینگونه موارد برخورد کردند با اطلاعات در میان بگذارند.

تجسم عینی فرمایشات رهبری درباره آمریکا امروز قابل مشاهده است

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده و وزیر خارجه کشور فرمودند که همه خواسته های ما برآورده نشده و برخی می خواهند وانمود کنند که آمریکا به ما لطفی کرده، در حالی که اینطور نیست و این نتیجه تلاش ملت ایران و دانشمندان هسته ای است.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری تأکید فرمودند که همه باید مراقب خدعه آمریکایی ها بوده و به لبخند آنان اعتماد نشود و اگر خدعه ای از طرف مقابل دیدند، باید با آن مقابله به مثل کنند و اهل سیاست نیز مثل جوانان سپاه در برخورد مقتدرانه در خلیج فارس، عمل کنند که اگر دشمن از خطوط تعیین شده تجاوز کرد، جلویش با قدرت بیاستند.

ایران نباید به بازار مصرف کشورهای دیگر تبدیل شود

محمودی افزود: امروز تجسم عینی فرمایشات رهبری که آمریکا قابل اعتماد نیست را می توان مشاهده کرد، لذا آمریکا دشمن اصلی انقلاب، ایران و اسلام ناب بوده و هست و مانند همیشه اعلام می کنیم که ملت ایران هرگز در برابر دشمن مکار و غدار کوتاه نیامده و تسلیم نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز دیگر شعار از دولتمردان پذیرفتنی نیست و مردم عمل می خواهند و باید مردم شاهد تلاش دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشند و دولت نباید هرگز اجازه دهد ایران به بازار مصرف کشورهای دیگر تبدیل شده و اقتصاد کشور لطمه ببیند.

مجلس آدم انقلابی می خواهد/ نباید مجلس مزدور دشمن باشد

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات پیش رو نیز فرمودند که مردم باید انسان های صالح را انتخاب کنند، کسی که وقتی در مسند نشست، خود را سپر مشکلات کشور قرار دهد و کشور را به دشمن نفروشد.

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیازمند انسان های شجاع، غیرتمند و دلسوز است و البته برخی حضرات می گویند ما امیدواریم آدم های معتدل انتخاب شوند ولی فکر می کنم بهتر آن است که بگوییم ما آدم های انقلابی می خواهیم که سوز و درد دین و انقلاب داشته و سینه خود را در برابر دشمن سپر کند، نه اینکه در خود مجلس، اپوزیسیون تشکیل دهد و تحصن کرده و مزدوری دشمن را بکند.

خطیب نماز جمعه ورامین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که نباید به نهادهای قانونی کشور اهانت شود و نباید یک نهاد قانونی را مورد افترا و اهانت قرار داد و بگذارید مردم همچنان با شوق و دوق و نشاط به سمت انتخابات بروند و نباید مردم را به انتخابات بدبین کرد.

شورای نگهبان ضامن حفظ اسلامیت نظام است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران یادآور شد: امروز یکی از نهادهایی که ضامن حفظ اسلامیت نظام اسلامی بوده، شورای نگهبان است و این سخن از سوی فوکویاما، تئوری پرداز نظریه پایان تاریی و تحلیل گر ارشد آمریکایی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی افزود: وی شورای نگهبان را به علت آنکه مانع از تغییر رژیم ایران و تبدیل به دموکراسی لیبرال و دولت سکولار شده، مورد هجمه قرار داده و به مقامات آمریکایی توصیه کرده که شورای نگهبان و نهاد رهبری را مورد هدف قرار دهند.

محمودی ادامه داد: البته ممکن است در بحث بررسی صلاحیت ها، اشتباهاتی رخ داده باشد، چون هیچگاه شورای نگهبان معصوم نیست، لذا معترضان از مجاری قانونی می توانند اعتراض کنند و قطعا باید این شورا نیز بر اساس تقوا و عدالت، شکایات را بررسی کند.

هجمه و تخریب شورای نگهبان همسویی با دشمنان است

وی اضافه کرد: هجمه و تخریب شورای نگهبان همسویی با دشمنان است و هیچ کس حق ندارد این نهاد را تخریب کند، آن مسئول محترم می گوید که مجلس متعلق به یک جناح نیست که باید پرسید که چه کسی گفته مجلس متعلق به یک جناح است.

محمودی عنوان کرد: آن مسئول محترم می گوید که آیا باید جناحی را که با هوادارانش به حدود ۱۰ میلیون نفر می رسد، نادیده بگیریم.

وی بیان داشت: حقیقتا این حرف ها چیست و آیا جز مشوش کردن اذهان عمومی، چیز دیگری را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی مسئولان یاد گرفته اند که تاریخ را ناقص و بر اساس برداشت های خود تفسیر کنند اما ملت ایران ملتی است که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در شام شهید می دهد و هرگز دست از ولایت نخواهد کشید.

وی یادآور شد: امروز به اسم اعتدال برخی عناصر فتنه گر و حامیان آن ها جولان می دهند، لذا من درخواست می کنم که برخی مسئولان کشور فرمایشات رهبری را نصب العین خود قرار داده و با حرف های بی ربط و تنش زا افکار عمومی را مشوش نسازند و در مقابل نهاد شورای نگهبان مواضع ناصواب اتخاذ نکنند.

کد خبر 3030661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha