۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۳

فرماندار قرچک:

ظرفیت زنان برای هر چه پرشور برگزار شدن انتخابات بکار گرفته شود

ظرفیت زنان برای هر چه پرشور برگزار شدن انتخابات بکار گرفته شود

قرچک - فرماندار قرچک با تاکید بر اینکه زنان جایگاه ویژه ای را در جامعه اسلامی ایران دارند، گفت: باید از این ظرفیت و پتانسیل برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسل پور ظهر شنبه در همایش «زن ایرانی، ساختار اجتماعی و حضور حداکثری» با موضوع انتخابات، ضمن اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: باید از ظرفیت های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

فرماندار قرچک افزود: زنان جایگاه ویژه ای را در جامعه اسلامی ایران دارند و باید از این ظرفیت و پتانسیل برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو استفاده کرد.

وی ادامه داد: این همایش با هدف هم اندیشی برای توسعه مشارکت سیاسی زنان و بانوان قرچک در انتخابات پیش رو برنامه ریزی شده است.

مرسل پور اضافه کرد: همه برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئولیت داریم و در این میان باید فعالان حوزه بانوان به رسالت خود عمل کنند.

فرماندار قرچک گفت: امیدواریم در سایه همدلی و مشارکت حداکثری، انتخابات باشکوهی در اسفندماه سال جاری در ایران اسلامی رقم بخورد.

کد خبر 3031436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha