۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۵۱

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی:

مسئولان از ایجاد تنش در فضای انتخابات جلوگیری کنند

مسئولان از ایجاد تنش در فضای انتخابات جلوگیری کنند

بیرجند- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: مسئولان نباید اجازه دهند که به خاطر برخی مسائل جزئی در فضای انتخابات تنش ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر شنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی، اظهار کرد: ستاد پیشگیری انتخابات باید زمینه‌ای را فراهم کند که به مسائل غیر ضروری در انتخابات پرداخته نشود.

وی با بیان اینکه هنر ما تدبیر و مدیریت کردن زاویه‌های جزئی انتخابات است، اظهار کرد: ایجاد تنش در انتخابات باعث می‌شود افرادی که از نظام خوششان نمی‌آید از این فضا سوء استفاده کنند.

حسینی با اشاره به قوانین اجرایی پیرامون انتخابات، بیان کرد: قانون وظایفی را در راستای برگزاری انتخابات فراهم کرده که باید همگی خود را موظف به تیکه بر این قوانین بدانیم.

وی برگزاری انتخابات سالم را اجرای قانون دانست و افزود: باید با قانون مداری، فضای عقلانیت را در جامعه ایجاد کرده تا برخی افراد به مسائلی دست نزنند که جامعه به سمت تنش برود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر، جامعه در شرایط حساسی به سر می‌برد چراکه دشمنان تمام مسائل جزئی کشور را رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید با توجه به شرایط حساس منطقه‌ای، انتخاباتی بر محور قانون و با نشاط برگزار کنیم، اظهارکرد: مسئولان باید دقت کنند که در فرآیند برگزاری انتخابات، گفت‌و‌گوهای غیرضروری به وجود نیاید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی خواستار حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات شد و افزود: تاکنون مردم خراسان جنوبی در تمامی صحنه‌ها، ندای رهبری را لبیک گفته و از مسئولان نیز جلو‌تر بوده‌اند.

برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری موجب عزت و اقتدار نظام است

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در این جلسه انتخابات را یک تکلیف قانونی دانست و افزود: اگر انتخابات به خوبی برگزار شود، نعمتی بزرگ برای جامعه است.

علیرضا صیفی بابیان اینکه انتخاباتی که سالم و خوب برگزار شود، نتایج مهمی را برای نظام جمهوری اسلامی رقم می‌زند، اظهار کرد: اولین نتیجه انتخابات سالم، سرمایه اجتماعی عظیمی است که برای جامعه به دنبال دارد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری انتخابات سالم و بر محور قانون، باعث اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

صیفی با بیان اینکه در فضای انتخابات، برخی بنا به سلیقه شخصی خود، زمینه‌هایی را فراهم می‌کنند که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، افزود: فلسفه برگزاری انتخابات این است که انتخاباتی سالم و در مدار قانون برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی از بروز اتفاق‌های احتمالی انتخابات جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: امید است شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم که برگ زرینی برای کارنامه جمهوری اسلامی باشد.

کد خبر 3031451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha