۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵

در ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی مطرح شد؛

دستگاه های دولتی نسبت به حمایت از کاندیدای خاص هوشیار باشند

دستگاه های دولتی نسبت به حمایت از کاندیدای خاص هوشیار باشند

تبریز- رئیس هیات بازرسی انتخاباتی آذربایجان شرقی نسبت به هوشیار بودن دستگاه های دولتی برای حمایت از کاندیدای خاص تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،ستاد انتخاباتی آذربایجان شرقی صبح دوشنبه به منظور بررسی آخرین روند تایید صلاحیت و اقدامات انجام شده دستگاه های دولتی برای برگزاری باشکوه این انتخابات برگزار شد.

علی نواداد در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط هیات های بازرسی گفت: در انتخابات امسال نسبت به انتخابات سال های قبل از باب رصد و بازرسی از مسائل مختلف انتخاباتی حساسیت ویژه ای وجود دارد هر چند در طول سال های قبل نیز بازرسی هایی انجام می گرفت اما امسال اهمیت این بازرسی و نظارت ها دو چندان شده است.

رئیس هیات بازرسی انتخاباتی آذربایجان شرقی ادامه داد: هم اکنون هم ستاد انتخاباتی و هم هیات های بازرسی در حال رصد مسائل مختلف هستند و از روز اول ثبت نام تا زمان شمارش آرا این بازرسی ها به قوت خود ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در طول این مدت از ایجاد هر گونه شائبه ای باید پرهیز شود، گفت: دستگاه های دولتی باید مراقب باشند تا اعتماد مردم نسبت به خود را از دست ندهند و در طول این مدت از هر گونه حمایتی نسبت به کاندیدای خاص خودداری کنند.

نواداد ادامه داد: وجود این شائبه ها سبب دور شدن انتخابات از فضایی سالم می شود و مردم را نسبت به حضور بیشتر و باشکوه تر دلسرد خواهد کرد که از تمامی مدیران دولتی می خواهیم جلوی این شائبات را بگیرند.

تامین بالگرد برای روز انتخابات پیش بینی شده است

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه با اشاره به تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس گفت: به دلیل قرار گرفتن استان در موقعیت جغرافیایی خاص تدابیر لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات گرفته شده است و حتی نیاز به بالگردهای ویژه برای این روز نیز در نظر گرفته شده است.

محمود چمنی ادامه داد: در برخی از مناطق دورافتاده استان برای اینکه بتوانیم شاهد مشارکت مردم و دسترسی آن ها به صندوق های رای باشیم، وجود بالگردها ضروری خواهد بود که نسبت به تامین آن هماهنگی هایی انجام شده است.

وی افزود: از تمامی دستگاه های دولتی می خواهیم امکانات خود را برای برگزاری باشکوه این انتخابات به کار ببرند چرا که زمان برگزاری این انتخابات قابل تغییر نبوده و در روز مقرر باید به فکر تمامی موانع پیش رو باشبم و تمهیدات لازم را برای آن بیندیشیم.

چمنی افزود: با تدابیر در نظر گرفته شده امیدواریم در این روز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.

کد خبر 3033065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha