۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۵

رئیس ستاد انتخابات فارس:

تبلیغات انتخاباتی در مساجد و تالارهای پذیرایی ممنوع است

تبلیغات انتخاباتی در مساجد و تالارهای پذیرایی ممنوع است

شیراز – رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: هرگونه برنامه تبلیغاتی در مساجد، تالارها، مراکز عمومی و رستوران های استان فارس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی پژوهش جهرمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری آخرین وضعیت انتخابات در استان فارس تاکید کرد: طبق قانون انتخابات تا قبل از شروع زمان تبلیغات هرگونه فعالیت که نشان از تبلیغات داشته باشد ممنوع است.

وی ادامه داد: راه اندازی میهمانی و صرف نهار و شام در مساجد، تالارها، منازل، سالن ها و در کل مراکز عمومی به طور کل ممنوع است و چنانچه اینگونه موارد گزارش شود حتی می تواند تا رد صلاحیت یک کاندیدا منجرب شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: تخلفات کاندیداها در پرونده آنها ثبت خواهد شد و مردم نیز می توانند اینگونه تخلفات را به فرمانداری، استانداری، دستگاه قضایی شهرستان اطلاع دهند.

پژوهش یادآور شد: آنچه که طبق قانون برای ما در استان فارس اولویت دارد اجرای کامل قانون است که در این راستا طبق هماهنگی های انجام شده فرمانداران باید مباحث مختلف قانونی را در جلسات برای کاندیداها مطرح کنند.

وی تاکید کرد: آنچه که باید کاندیداها مد نظر قرار داشته باشند رعایت اخلاق و قانون است و همگان باید اولویت اول خود را بر حضور حداکثری مردم قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس با بیان اینکه احزاب باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند، گفت: جلب اعتماد مردم باید در اولویت باشد حال اینکار باید از جانب احزاب، مسئولین برگزار کننده انتخابات و کاندیداها انجام شود.

پژوهش با اشاره به آخرین وضعیت کاندیداهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز گفت: ۷۲۷ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس نام نویسی کردند که هیئت اجرایی پس از بررسی ۴۸ نفر را رد صلاحیت کرد و ۲۵ نفر نیز انصراف دادند و ۶۵۴ نفر به هیئت نظارت معرفی شدند که هیئت نظارت نیز ۱۷۶ نفر را تائید کرد.

معاون سیاسی استاندار فارس تصریح کرد: برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز هشت نفر تائید صلاحیت شدند.

کد خبر 3035568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha