۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۴۵

رئس ستاد انتخابات استان قزوین:

چهار هزار نفر از صندوق های رای در استان قزوین حفاظت می کنند

چهار هزار نفر از صندوق های رای در استان قزوین حفاظت می کنند

قزوین- رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با تمهیدات فراهم شده و همکاری نیروی انتظامی بیش از چهار هزار نفر حفاظت از صندوق های رای در استان را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب رحیمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: مهمترین وظیفه و رسالت همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات رعایت قانون و بیطرفی کامل در این کار مهم است.

و افزود: انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت فهیم ایران است و چون گذشته با مشارکت حداکثری مردم امیدواریم برگ زرین دیگری در تاریخ کشور با حضور مردم ثبت و ضبط شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: آموزش عوامل برگزاری انتخابات از امور مهمی است که در دستور کار بوده و ستاد انتخابات با برگزاری دوره های آموزشی تاکنون ۳۵۳ نفر را در این زمینه تحت پوشش آموزشی قرار داده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: مردم بهترین و مهمترین سرمایه و پشتوانه نظام اسلامی هستند لذا ما وظیفه داریم برای جلب اعتماد آنها ضمن بیطرفی کامل بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در شورای تامین استان تصمیم گرفته شد با همکاری نیروی انتظامی تعداد چهار هزار نفر برای حفاظت از صندوق های اخذ رای به کار گرفته شوند.

رحیمی اضافه کرد: با فعالیت کمیته امنیت در ستاد انتخابات، دستگاه های قضایی، اطلاعاتی و مجریان انتخابات در برقراری امنیت تلاش می کنند تا بستر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی فراهم شود.

در ادامه علی اکبر سلیمانی فرماندار شهرستان آوج ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انتخاباتی در این حوزه گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای در آوج و ۲۲ شعبه اخذ رای در آبگرم و در مجموع ۵۰ شعبه در شهرستان آوج برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

سلیمانی افزود: از این تعداد ۱۱ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار در آوج و ۱۶ شعبه سیار و شش شعبه ثابت در آبگرم فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای تامین زیرساخت های مخابراتی، برگزاری مانور انتخابات، تعیین اعضای هیات بازرسی، رفع مشکلات آنتن دهی با حضور مسئولان مخابرات، هماهنگی با اداره کل پایانه ها و حمل و نقل برای تامین خودرو اقدامات لازم انجام شده است.

سلیمانی در مورد رصد تحرکات انتخاباتی، بررسی کوهستانی بودن منطقه و دشواری دسترسی به برخی روستاها در زمان رأی گیری، کمبود خودرو، تامین بالگرد و کمبود تجهیزات الکترونیکی هم مطالبی بیان کرد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمن دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

کد خبر 3036153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha