۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۵۲

امام جمعه موقت ورامین:

نامزدهای انتخاباتی تهمت نزنند/ ضرورت رعایت شایسته سالاری در کشور

نامزدهای انتخاباتی تهمت نزنند/ ضرورت رعایت شایسته سالاری در کشور

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ضرورت دوری نامزدهای انتخاباتی از فضای تهمت افکنی گفت: کسی که توانایی ندارد در صحنه نماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور اظهار داشت: امروز آنچه کشور را در برابر فتنه ها حفظ می کند، رعایت تقوا است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ریاست طلبی را یکی از آفت هایی دانست که نامزدهای انتخاباتی را تهدید می کند و یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی باید مراقب باشند که به دلیل رسیدن به یک مقام و پست دنیوی، دست به هر اقدامی نزنند.

قدوسی نژاد افزود:برخی به هر دری می زند و هر راهی را می رود و هر حرکتی می کند اما باید از فضای تهمت و برخی آفت های انتخاباتی دوری جست.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ضرورت رعایت شایسته سالاری در کشور ادامه داد: اگر نامزدهای انتخاباتی، فردی آگاه تر و اعلم تر از خود را در صحنه می بینند، باید از عرصه خارج شوند که در غیر این صورت به مردم و اسلام خیانت کرده اند.

وی با تأکید بر این نکته که باید توان نامزدهای انتخاباتی سنجیده شود، اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید توان خود را برای ورود به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسجند و باید امور به کسانی سپرده شود که از عهده آن بر می آیند.

قدوسی نژاد گفت: برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و حفظ و حراست آن، خون مطهر هزاران شهید بر زمین ریخته شده و به همین خاطر باید شایسته ترین افراد بر مسند امور بنشینند.

کد خبر 3036503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha