۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

پیش بینی ۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان سلسله

پیش بینی ۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان سلسله

سلسله - فرماندار سلسله از پیش بینی ۸۲ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

قدرت الله فلاح نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۸۲  شعبه اخذ رای برای انتخابات هفتم اسفند در این شهرستان پیش بینی شده است اظهار داشت: از این تعداد شعب ۴۴ شعبه سیار و ۳۸ شعبه ثابت در نظر گرفته شده که تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی از جمعیت ۷۵ هزار نفری شهرستان سلسله، ۵۳ هزار و ۵۸۵ نفر واجد شرایط رای گیری بودند افزود : از این تعداد  ۴۶ هزار و ۶۸ رای وارد صندوق های اخذ رای شد که نشان از حضور حداکثری مردم ولایت مدار سلسله  است که همواره حضوری چشم گیر در انتخابات های گذشته داشته اند.

فرماندار سلسله افزود: در انتخابات گذشته ۷۸ شعبه در شهرستان سلسه کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده داشتند که با توجه به تمهیدات انجام شده برای  تسهیل در روند مراجعه مردم به شعب اخذ رای با افزایش چهار شعبه دیگر این تعداد به ۸۲ شعبه رسید.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نفر کار برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده دارند افزود: از تعداد ۱۶ نفر کاندیدای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه سلسله و دلفان تاکنون تعداد ۱۰ نفر از شهرستان سلسله بوده و مابقی کاندیداها از شهرستان دلفان در این دوره از انتخابات فعالیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه هیچکدام از مسئولان ادارات و ارگان های دولتی نباید له یا علیه کاندیدی اقدام کنند اظهار داشت: استفاده از هرگونه اموال بیت المال در راستای تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی نیز خلاف قانون بوده و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخوردی قاطع خواهد شد.

فرماندار سلسله نقش رسانه ها در آگاه سازی مردم و حضور پرشکوه در پای صندوق ها را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: از تمامی رسانه های شهرستان انتظار می رود ضمن تلاش برای ایجاد فضای امن رسانه ای در شهرستان زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات آتی فراهم کنند.

کد خبر 3036964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha