۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۲۶

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز :

تمهیدات لازم برگزاری انتخابات در شهرستان البرز فراهم شده است

تمهیدات لازم برگزاری انتخابات در شهرستان البرز فراهم شده است

قزوین- رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز گفت: با تامین تجهیزات و امکانات لازم تمهیدات برگزاری انتخابات در شهرستان البرز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته فناوری اطلاعات ارتباطات وامنیت انتخابات شهرستان البرز یکشنبه شب با حضور نصیری رئیس ستاد انتخابات شهرستان، مسئول و اعضا کمیته فناوری اطلاعات در محل سالن جلسات فرمانداری تشكیل شد.

محمد نصیری در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه دولت تدبیروامید برگزاری انتخابات شفاف، سالم و قانونی با حضور حداكثری مردم است.

وی افزود: باید در سطح شهرستان زیرساخت های لازم الکترونیکی و مخابراتی بویژه در مناطق روستایی تامین شود که در این راستا با بررسی و تامین تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در زمان باقی مانده تا انتخابات پیش بینی لازم را انجام می دهیم.

نصیری با اشاره به فرصت باقی مانده تا انتخابات تصریح کرد:آمادگی داریم تجهیزات مورد نیاز الكترونیكی برگزاری انتخابات در سطح شهرستان و روستا های بخش مرکزی را بررسی کرده و کمبودها و نواقص را برای تامین امکانات اعلام کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات و همچنین رایانه ای بودن ۲۳ مرحله از ۲۵ مرحله انتخابات، نقش کمیته فناوری و سرگروه های رایانه ای در این انتخاتبات بسیار حائز اهمیت است.

نصیری با اشاره به اینكه تا انتخابات پیش رو  کمتر از ۱ ماه باقی مانده است تصریح کرد: اعضا کمیته ها باید همکاری لازم و همه جانبه را داشته باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: کاربرانی که برای همکاری در انتخابات معرفی می شوند می بایست در حوزه انتخابات حضور داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز در ادامه از همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست محمد جعفر خرقانی مسئول کمیته فناوری اطلاعات ارتباطات و امنیت انتخابات شهرستان در خصوص مباحث فنی واجرایی برگزاری انتخابات مطالبی بیان کرد و گفت: در برگزاری انتخابات شهرستان البرز تعداد ۱۳۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده كه برای هر شعبه ۲ نفر کاربر رایانه از بین کارشناسان IT ادارات انتخاب شده است.

وی ادامه داد: در فرصت باقی مانده آموزش های لازم از طریق کارشناسان فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان به كارشنان مربوطه ارائه خواهد شد.  

در این جلسه مسئول كمیته فناوری شهرستان در مورد عملكرد كمیته در قالب فعالیت های بررسی پوشش آنتن دهی ussd شعب اخذ رأی، پوشش dialup  شعب اخذ رأی، تست سیم کارتها و GSM مودم ها وانجام دقیق و موفق مانورهای انتخاباتی گزارش داد.

کد خبر 3038764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha