۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵

واعظی:

۶ هزار میلیارد ریال در روستاهای کشور هزینه خدمات ارتباطی شده است

۶ هزار میلیارد ریال در روستاهای کشور هزینه خدمات ارتباطی شده است

سروستان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طی دو سال گذشته بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد ریال هزینه ارائه خدمات ارتباطی در روستاهای کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های خدمات اینترنت به روستاهای استان فارس در جمع مردم روستای پشت‌پَر گفت: از جمله برنامه‌هایی که دولت از بدو شروع کار تاکنون اعلام کرده، ارائه خدمات مختلف به روستاهاست و در این راستا مجموعه ارتباطات طی مدت گذشته بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد ریال برای روستاهای کشور هزینه کرده است و ۳۰۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمامی روستاهای کشور تا زمان پایان کار دولت از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم پیش‌رو داریم، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در آستانه برگزاری دو انتخابات بسیار مهم است که به طور حتم باز هم مردم کشور و استان فارس در صحنه حاضر خواهند شد و حماسه سیاسی دیگری را خلق می‌کنند.

واعظی ادامه داد: امیدوارم همچون دوره‌های گذشته شاهد انتخاباتی پررونق، باشکوه و سالم باشیم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند «این انتخابات حق مردم است».

وی تصریح کرد: دولت از ابتدا برنامه‌ای داشته که طی آن هیچ تفاوتی بین روستا و شهر نباشد و همان‌گونه که مردم در کلانشهرها خدمات می‌گیرند، روستاییان نیز از خدمات استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: رأی یک روستایی با شهری تفاوت ندارد، همان‌گونه که رأی یک استاد دانشگاه با رأی یک کشاورز مانند یکدیگر است؛ بنابراین برنامه دولت، خدمات‌رسانی یکسان است.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت ارتباط با کشورهای دیگر را به عنوان یک اولویت برای خود در نظر گرفت، یادآور شد: زمانی که دولت شروع به کار کرد، آنچه را که به عنوان اولویت مد نظر قرار داد، ساماندهی روابط خارجی بود چرا که معتقدیم نمی‌توانیم دیواری به دور خود بکشیم و تنها زندگی کنیم و این هنر و تدبیر بود که خوشبختانه به نتیجه رسید و امروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی را همزمان با جشن پیروزی در مذاکرات برگزار می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که مشکلات ما با هدایت مقام معظم رهبری و مقاومت شما مردم به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز اولویت دولت، رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: آنچه که باید مد نظر قرار بدهیم، معیشت و مشکلات اقتصادی است که مردم به دلیل تحریم‌ها و ضعف مدیریت‌های گذشته با آن مواجه شده‌اند؛ بنابراین تلاش می‌کنیم که سال ۹۵، سال شکوفایی اقتصاد کشور باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تلاش می‌کنیم که سرمایه‌های خارج از کشور را وارد کنیم و با توسعه تولیدات داخلی، بازارهای دیگر کشورها را نیز بدست آوریم، چرا که اقتصاد مقاومتی نیز به معنی تولید در کشور و بدست آوردن بازارهای دیگر با صادرات است.

به گزارش خبرنگار مهر و بنا به گفته وزیر ارتباطات و فناوری ۹۲۰ روستای استان فارس تا پایان سال از خدمات اینترنت پر سرعت بهره مند خواند شد

کد خبر 3040114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha