۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۹

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند:

بزرگترین نماد انتخاباتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

بزرگترین نماد انتخاباتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

بیرجند- مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: بزرگترین نماد انتخاباتی دانشگاه‌های خراسان جنوبی در ۲۴ بهمن ماه جاری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحمانی پیش از ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه بسیج دانشجویی در انتخابات ها از هیچ فردی حمایت نمی‌کند و فقط به شاخصه‌های فرد اصلح می‌پردازد، اظهار کرد: بسیج دانشجویی مجموعه‌ای فراجناحی بوده که صرفاً طرفدار افراد انقلابی است که ولایت را با عمق جان قبول داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی برای انتخابات پیش رو، بیان کرد: برگزاری ۱۰ برنامه انتخاباتی، برگزاری تریبون آزاد «انتظار من از نماینده مجلس، پخش مستند پارلمان در دانشگاه آزاد و پیام نور بیرجند، برگزاری تریبون آزاد با عنوان «من رأی می‌دهم چون؟» در پردیس شهدای دانشگاه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین کرسی آزاداندیشی با عنوان مجلس اصولگرایان یا اصلاح‌طلبان در ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری  و مناظره‌های انتخاباتی بین نامزدها در ۳۰ بهمن و ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند از ساخت و رونمایی از بزرگ‌ترین المان انتخاباتی دانشگاه‌ها در خراسان جنوبی در ۲۴ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: همچنین از کلیپ طنز «بیرجندی‌ها سلام»   که با همکاری قرارگاه فرهنگی شهید کاوه تهیه‌شده، رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه جاری، اظهار کرد: بسیج دانشجویی بیرجند در طول مسیر این راهپیمایی دو غرفه را خواهد داشت.

رحمانی ادامه داد: این دو غرفه پیرامون «نامه‌ای به آقای جنتی و تشکر مردم انقلابی بیرجند از شورای نگهبان» و «درخواست مردم بیرجند از نامزدها مجلس شورای اسلامی برای ثبت اطلاعات در سامانه پویش» نیز فعالیت می‌کند.

برگزاری جشن هزار و ۵۰۰ نفری بی شناسنامه‌ها در دانشگاه بیرجند

وی برگزاری شب خاطره انقلاب در سطح خوابگاه‌های دانشجویی بیرجند و برگزاری جشن هزار و ۵۰۰ نفری بی شناسنامه‌ها با رویکردی انتقادی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این دهه عنوان کرد.

رحمانی با اشاره به اهم موفقیت‌ها و اقدامات بسیج دانشجویی بیرجند، بیان کرد: این سازمان برای اولین بار در سال جاری ستاد پیاده‌روی اربعین را تشکیل داد و در قالب این ستاد ۸۰ نفر از دانشجویان به کربلای معلا اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: دانشگاه بیرجند دارای ۱۳ کانون فرهنگی، چهار ستاد راهیان نور و پنج پایگاه بسیج است که هرکدام برنامه‌های متنوعی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند چند هسته مطالبه گری در سطح استان دارد، افزود:هسته اقتصاد مقاومتی و هسته مطالبه گری اردوهای جهادی از مهم‌ترین این هسته‌ها است.

کد خبر 3044239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha