۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۴۷

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان:

کولاک راه ارتباطی روستایی ۵۰ روستا را مسدود کرد

کولاک راه ارتباطی روستایی ۵۰ روستا را مسدود کرد

زنجان- مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: باتوجه به بارش برف و کولاک، راه ارتباطی بیش از ۵۰ روستا در زنجان مسدود شد.

مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت راه‌های ارتباطی روستایی در استان زنجان اشاره کرد: با توجه به اینکه بارش برف از دیشب در استان شروع‌شده، راه ارتباطی بیش از ۵۰ روستا مسدود شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان گفت: با توجه به وقوع کولاک در استان زنجان احتمال افزایش راه‌های ارتباطی مسدودی وجود دارد.

خوشکام به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر محور زنجان به تبریز کیلومتر ۶۰ و تهم به چورزق مسدود است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها تردد در محورهای زنجان به دندی، زنجان به بیجار، زنجان به ابهر و همدان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان تصریح کرد: با توجه به  بارش برف رانندگان حتماً در گردنه هابا احتیاط رانندگی کنند و از وسایل گرمایشی در خودرو خود استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که قصد مسافرت دارند با ارسال پیامک  به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها باخبر شده و بعد اقدام به سفر کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان یادآور شد: مسافران از طریق تلفن گویای ۱۴۱ نیز می توانند از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

کد خبر 3045241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha