۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۳۰

حاشیه نگاری مهر از راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج؛

رژه اسب‌سواران در راهپیمایی/بارش باران گل بر سر کرجی‌ها

رژه اسب‌سواران در راهپیمایی/بارش باران گل بر سر کرجی‌ها

کرج - راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج در حالی با حضور پرشور و گسترده مردم ایران کوچک برگزار شد که با اتفاقات و حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج در حالی با حضور پرشور و گسترده مردم ایران کوچک برگزار شد که با اتفاقات و حاشیه های جالبی همراه بود. در ادامه مهمترین این اتفاقات و حاشیه ها آمده است.

* راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج امسال هم مشارکت پرشور اقشار مختلف مردم را به خود دید اما در این میان جامعه ورزش با حضوری خاص متفاوت تر به چشم آمد. ورزشکاران با لباس های متحدالشکل و به شکل منظمی در این رویداد ملی شرکت کردند و کثرت حضورشان در مسیر راهپیمایی موجب جلب توجه مردم شده بود در این میان رژه اسب سوران و اسکیت بازان با استقبال مردم مواجه شد.

* با تصمیم مسئولان برگزاری و انتخاب میدان جمهوری کرج برای تجمع راهپیمایان شاهد استقبال بیشتری از سوی مردم کرج بودیم.

* شهروندان از مسیر های مختلف خود را به میدان جمهوری و خیابان های اطراف رسانده بودند و طول مسیر حرکت مردم به بیش از چندین کلیومتر می رسید.

* گلباران مردم با ۵ هزار شاخه گل دیگر اتفاق جالب راهپیمایی امروز در کرج بود. این حرکت زیبا چندین نوبت در مسیر های منتهی به میدان جمهوری کرج و توسط بالگردها صورت گرفت و موجب ایجاد شور و هیجان در میان مردم شد.

* ایستگاه های صلواتی در راهپیمایی امسال و در مسیر حرکت مردم رونقی بیشتر از سال های قبل داشت. باتوجه به برودت هوا برخی از هیئت های مذهبی و پایگاه های بسیج با دایر کردن ایستگاه های صلواتی اقدام به توزیع چای و آش بین مردم می کردند.

* حضور خبرنگاران رسانه های گروهی و عکاسان خبری نیز به نسبت سال های گذشته چشمگیرتر بود. فعالان رسانه ای با توجه به حضور اقشار مختلف مردم به شکل چشمگیر در جای جای مسیر های تعیین شده دیده می شدند و به شکار سوژه ها  و لحظات ناب مشغول بودند.

* راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن جذابیت های خاصی برای خردسالان و کودکان هم داشت. برپایی غرفه های نقاشی و بازی کودکان در مسیر های راهپیمایی آنها را به وجد آورده بود و جلوه ای خاص به این جشن ملی در کرج داده بود.

کد خبر 3049894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha