۲۳ خرداد ۱۳۸۵، ۲۲:۱۸

/ گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به جام جهاني – 69 / برانكو ايوانكوويچ در جمع خبرنگاران:

مقابل تيم هاي تكنيكي بهتر بازي مي كنيم / اميدوارم دايي به بازي پرتغال برسد

مقابل تيم هاي تكنيكي بهتر بازي مي كنيم / اميدوارم دايي به بازي پرتغال برسد

برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي كشورمان در خصوص ديدار آينده تيم ملي ايران در مقابل پرتغال تاكيد كرد: تيم پرتغال برترين تيم اروپايي حاضر در مسابقات جام جهاني است و در مورد اين تيم شناخت كامل داريم.

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" به آلمان، برانكو ايوانكوويچ سرمربي تيم ملي فوتبال ايران دركنفرانس مطبوعاتي با بيان اين مطلب درپاسخ به سوال خبرنگار"مهر" درخصوص اينكه براي ديدارمقابل پرتغال چه تدابيري انديشيده شده است ، افزود: همكار من بازي پرتغال برابر آنگولا را از نزديك ديده است و راجع به تيم پرتغال آناليزكاملي داريم. پرتغال هيچ نكته مبهمي ندارد و براي بازي مقابل اين تيم تلاش مي كنيم با ارائه بازي متفاوت نسبت به ديداربا مكزيك بتوانيم به نتيجه دلخواه دست پيدا كنيم.

وي در پاسخ به سوال ديگر "مهر" در خصوص اينكه براي مهاربازيكناني همچون كريستين رونالدو و دكو و خنثي نمودن حملات پرتغال چه برنامه اي در نظر داريد گفت : نوع تاكتيك و بازي پرتغال را به ويژه بازيكنان آنها را بررسي كرديم و شناخت كافي روي تك تك بازيكنان پرتغال داريم و اصولا تيم ما به واسطه نوع بازيكنان تكنيكي كه دراختيار دارد مي تواند بازي خوبي را مقابل تيم هايي نظير پرتغال به نمايش بگذارد.

برانكو در پاسخ به سوال يكي ازخبرنگاران درخصوص ديدارمقابل مكزيك تصريح كرد: قبل ازهرچيزبايد تاكيد كنم ما در برابر تيم چهارم دنيا بازي كرديم و آنها با آمادگي و تدارك كافي به مصاف تيم ما آمدند . نمي توان شخص خاصي را مقصر اين شكست معرفي كرد و اشتباهات فردي باعث شد تيم ما به نتيجه دلخواه خود دست پيدا نكند.

برانكو درخصوص استفاده ازعلي دايي در ديدار آينده تيم ملي يادآورشد : قبل ازهرچيزبايد بررسي كنيم كه چه مفهومي ازبازي برابرپرتغال خواهيم داشت و پس ازتعيين برنامه و تاكتيك بازي بر اساس تاكتيك و برنامه تعيين شده تركيب تيم را مشخص خواهيم كرد.

وي در مقابل اصرارخبرنگاران مبني بر وضعيت حضور دايي در بازي برابر پرتغال تاكيد كرد: دايي مقداري آسيب ديدگي دارد و من آرزومي كنم دايي و سايربازيكنان ازسلامت كافي برخوردارباشند و بتوانيم درصورت نياز از آنها درتركيب تيم استفاده كنيم.

سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در پايان درخصوص اينكه بازي برابرپرتغال درساعت 15 به وقت محلي برگزار مي شود و تمرين تيم ملي درساعت 18 برگزارشد، علت اين اختلاف ساعت را تصميم كميته پزشكي تيم ملي دانست و افزود: در ابتدا قرار بر اين بود با توجه به ساعت بازي تمرينات تيم ملي را درساعت 15 برگزاركنيم اما با مشورت كميته پزشكي به خاطرحفظ شادابي و طراوت بدني بازيكنان تا روز بازي تصميم بر آن شد كه تمرينات در ساعت 18 و در آب وهوايي مناسب برگزار شود تا بازيكنان دچارگرمازدگي و آسيب ديدگي نشوند.

کد خبر 339276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha