۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

سرپرست دفترانتخابات استانداری خراسان جنوبی:

۶۰۶ شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی پیش بینی شد

۶۰۶ شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی پیش بینی شد

بیرجند- سرپرست دفترانتخابات استانداری خراسان جنوبی از پیش بینی ۶۰۶ شعبه اخذ رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جزندری صبح سه شنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان از اردیبهشت ماه سال جاری بیان داشت: هفت کمیته زیر مجموعه این ستاد تشکیل شده است که ۱۵ جلسه برگزار کرده ایم.

وی فرمانداران را مسئول برگزاری انتخابات در شهرستان ها دانست و بیان کرد: فرماندارن تجهیزات مورد نیاز را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند.

وی با اشاره به پیش بینی ۶۰۶ شعبه اخذ رای در استان گفت: از این تعداد۲۵۳ شعبه اخذ رای شهری و ۳۵۳ شعبه نیز روستایی است.

جزندری با اشاره به اینکه از مجموع شعب اخذ رای ۲۷۵ شعبه ثابت و ۳۳۱ شعبه سیار خواهد بود، ادامه داد: در شهرها ۲۲۱ شعبه ثابت و ۳۲ شعبه سیار خواهد بود.

سرپرست دفترانتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: همچنین در مناطق روستایی نیز ۵۴ شعبه ثابت و ۲۹۹ شعبه سیار پیش بینی شده است.

 رقابت ۵۵ کاندیدا انتخابات مجلس در استان

وی از رقابت ۵۵ کاندیدا برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا به این لحظه خبر داد و افزود: تا امروز ۱۱ نامزد در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۱۶ نامزد در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۱۴ نامزد در حوزه قاین و زیرکوه و  ۱۴ نامزد در حوزه نهبندان و سربیشه تائید صلاحیت شده اند.

جزندری با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری گفت: جلسات هم اندیشی با کاندیداها و روسای ستاد برای برخورداری یکسان کاندیداها از ظرفیت رسانه های عمومی از جمله صدا و سیما برگزار شده است.

 سرپرست دفترانتخابات استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: امیدواریم انتخابات پرشور با حضور حداکثری را در اسفند ماه داشته باشیم.

 

کد خبر 3558198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha