۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۳

معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

اخد آرا در برخی مناطق صعب العبور استان نیازمند بالگرد است

اخد آرا در برخی مناطق صعب العبور استان نیازمند بالگرد است

یاسوج – معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخد آرا در برخی مناطق صعب العبور استان نیازمند بالگرد است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا دو دستگاه بالگرد برای جمع آوری آرای این مناطق سخت گذر پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۷۰۰ روستای استان کوهستانی هستند، تصریح کرد: برخی از این روستاها از راه مناسب ماشین رو برخوردار نیستند و در راستای اخذ رای این مناطق اعزام بالگرد ضروری است.

محمدی انتقال چهار شعبه اخذ رای در برخی روستاهای شهرستانهای باشت و بهمئی را نیز به لحاظ بعد مسافت و راه نامناسب زمینی نیازمند اعزام بالگرد عنوان کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یادآور شد: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و دسترسی آسان مردم به شعب اخذ رای، ۷۷۱ شعبه اخذ رای در استان دایر خواهد شد.

وی تعداد شعب سیار در استان را ۳۸۸ شعبه و تعداد شعب ثابت را۳۸۳ شعبه عنوان کرد و گفت: فرمانداران به عنوان مجریان برگزاری انتخابات سالم باید مقدمات کار برگزاری انتخابات شامل تدابیر پیشتیانی، تجهیزاتی، انسانی و امنیتی روز اخذ رای را انجام داده و در این خصوص به دقت برنامه ریزی کنند.

کد خبر 3559661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha