۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸

خراسان رضوی قهرمان لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان شد

خراسان رضوی قهرمان لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان شد

خراسان رضوی عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ باشگاهی بسکتبال با ویلچر بانوان را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، این مسابقات از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه به میزبانی هیات شهرستان بم و با حضور تیم های اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، بم، یزد و فارس برگزار شد.

پس از برگزاری مسابقات، خراسان رضوی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد، زنجان نایب قهرمان شد و عنوان سوم به تیم فارس رسید.

مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر، گفت: تیم های یزد، بم و اصفهان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را به دست آوردند و مهسا سعادتی نیز به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد.

دهستانی ضمن  ابراز خرسندی از میزبانی و روند برگزاری مسابقات افزود: رقابتها فرصت خوبی بود تا رشته بسکتبال با ویلچر در بخش بانوان پویایی خود را حفظ کند و تلاش کردیم استعدادهای برتر به خصوص در بخش جوانان را رصد کنیم تا از آنها در رویدادهای پیش رو به خصوص مسابقات آسیایی، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: بانوان در رشته بسکتبال با ویلچر رشد خوبی داشته اند و شاهد شکوفایی ورزشکاران جوان زیر ۲۵ سال بودیم. در تلاشیم تا در آینده در کنار تیم بزرگسالان، تیم جوانان را نیز تشکیل دهیم و در مجموع باید گفت تغییرات بزرگی پیش روی تیم ملی خواهد بود.

کد خبر 3561339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha