۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۷:۳۷

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان:

۳۰۰ تابلوی شهری با محوریت انتخابات در سطح شهر اصفهان نصب شد

۳۰۰ تابلوی شهری با محوریت انتخابات در سطح شهر اصفهان نصب شد

اصفهان- دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: ۳۰۰ تابلوی شهری با محوریت انتخابات ودر زمینه مشارکت اجتماعی در سطح شهر اصفهان نصب شده است.

محمد حسن مردانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره جدید تابلوهای تبلیغات شهری اصفهان به موضوع مشارکت اجتماعی و تأثیر حضور شهروندان در انتخابات اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: در آستانه انتخابات کمیته فرهنگ شهروندی در حوزه روابط اجتماعی به موضوع مشارکت شهروندان در اداره امور شهر و در نگاه بالاتر اداره امور کشور به عنوان یکی از موضوعات مهم می پردازد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: یکی از مصادیق مهم مشارکت شهروندان حضور در انتخابات است که مردم سرنوشت شهر و کشور خود را تعیین می کنند لذا در همین راستا به منظور افزایش مشارکت و حضور حداکثری شهروندان تبلیغات این دوره به موضوع مشارکت اجتماعی و شرکت در انتخابات اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: در این دوره ۳۰۰ تابلوی شهری با بهره‌گیری از دو موضوع محوری انتخابات شامل تأثیر اثر انگشت هر فرد در سرنوشت ملت و روحیه ملی گرایی و پیوند این دو موضوع با یکدیگر به بحث شرکت در انتخابات توجه دارد.

مردانی ادامه داد: ورزش، فناوری، دانش افزایی، هنر، تولید ملی و اقتصاد از مسائل قابل توجهی هستند که اگر رونق یابند فضای مدیریتی کشور متحول می‌شود لذا هر یک از طرح‌های تبلیغات شهری نیز در قالب پرداختن به این عرصه‌ها و تأثیر اثر انگشت هر فرد در موضوع انتخابات این مسئله را یادآور می‌شود.

مردانی گفت: مردم در تمامی عرصه‌های عنوان شده اثرگذار هستند و لذا امیدواریم هر یک از این طرح‌ها بر یادآوری این موضوع در بین شهروندان مؤثر واقع شود و شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

کد خبر 3561620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha