۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

در فاصله چند روز تا برگزاری انتخابات؛

انصراف دو داوطلب در حوزه پاکدشت/کناره گیری یک نامزد در دماوند

انصراف دو داوطلب در حوزه پاکدشت/کناره گیری یک نامزد در دماوند

تهران-در فاصله چند روز تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو داوطلب در حوزه انتخابیه پاکدشت و یک داوطلب در حوزه انتخابیه دماوند انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله چند روز تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو داوطلب در حوزه انتخابیه پاکدشت و یک داوطلب در حوزه انتخابیه دماوند انصراف دادند.

شاهرخ جهانشاهی رییس ستاد انتخابات شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران با اشاره به انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه اظهار داشت: یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه انصراف داد.

وی افزود: بر این اساس احمد رستگار، از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند، انصراف خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

جهانشاهی ادامه داد: تا پیش از این، ۲۵ داوطلب برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه با هم رقابت می کردند که با انصراف یک نامزد انتخاباتی، تعداد داوطلبان به ۲۴ نفر رسید.

همچنین از حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت خبر می رسد که دو نامزد انتخاباتی در این حوزه انصراف دادند تا تعداد داوطلبان انتخاباتی در پاکدشت به ۱۵ نفر برسد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت اظهار داشت: مومن تاجمیری و فیض الله قرائی دو داوطلبی بودند که انصراف خود را از رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت اعلام کردند.

هادی تمهیدی افزود: بر این اساس تعداد داوطلبان انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت به ۱۵ نفر رسید.

کد خبر 3562444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha