۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۵۶

آیت‌الله آل هاشم درخطبه‌های نماز جمعه تبریز مطرح کرد:

نگاه دشمنان نظام به انتخابات امروزاست/ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی

نگاه دشمنان نظام به انتخابات امروزاست/ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی

تبریز - امام جمعه موقت تبریز با اشاره به برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات در ساعات اولیه گفت: نگاه دوستان و دشمنان نظام به انتخابات امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله محمدتقی آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت الله آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه باید افرادی که هنوز رای نداده اند نیز به پای صندوق ها بروند، ادامه داد: حضور باشکوه و پرشور مردم در این انتخابات باعث تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات یک فرهنگ دینی است، ابراز داشت: مردم ما بابصیرت هستند و خودشان می دانند که انتخابات امسال چه اهمیت بالایی دارد و همواره در صحنه های مهم حضور باشکوهی دارند.

امام جمعه موقت تبریز سپس با بیان اینکه دشمن امروز می خواهد که مردم پای صندوق های رای نروند، افزود: ملت بزرگ ایران با حضورشان باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد.

مردم عکس خواست دشمن عمل کنند

آیت‌الله آل هاشم با اشاره به اینکه مردم باید عکس خواست دشمن عمل کنند، افزود: مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید نمایندگان صادق، متعهد، شجاع و متدین انتخاب شود.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: باید بعداز انتخابات رقابت ها به رفاقت ها تبدیل شود.

وی سپس  با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت نظام را تعیین می کند، گفت: بصیرت لازمه حضور گسترده و باشکوه‌ مردم در انتخابات است.

کد خبر 3566503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha