۸ اسفند ۱۳۹۴، ۷:۵۶

اعلام ترکیب اولیه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری در مازندران

اعلام ترکیب اولیه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری در مازندران

ساری - برخی اخبار غیررسمی نشان از مشخص شدن ترکیب مجلس آینده مازندران دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اخبار غیررسمی کسب‌شده از سوی خبرنگاران مهر، در حوزه انتخابیه نکا، بهشهر و گلوگاه محمدعلی شاعری و در مرکز استان نیز علی‌اصغر یوسف نژاد موفق به کسب بیشترین شمار آرای مردم حوزه انتخابیه شد و بین کرسی دوم بین محمد دامادی و زارعی رقابت وجود دارد.

در حوزه قائم‌شهر، سمیرا، سوادکوه شمالی و سوادکوه رضیان، ادیانی، علی پور و حسینی طبق آمارهای غیررسمی موفق به کسب بیشترین آراء و رفتن به دور دوم شده‌اند. در حوزه انتخابیه بابل، علی نجفی تاکنون موفق شد بیش از ۶۳ هزار و ۳۰۶ رأی کسب کند و حضورش در خانه ملت قطعی شود اما حسین نیاز آذری و طاهر نژاد به دوره دوم کشیده شدند.

در حوزه فریدون‌کنار و بابلسر ولی‌الله نانوا کناری بیشترین آرای مردم و در حوزه نور و محمودآباد صفرعلی اسماعیلی و عبدالوحید فیاضی بیشترین آرا را کسب کرده‌اند. همچنین در غربی‌ترین حوزه انتخابیه مازندران در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد نیز شنیده‌ها و اخبار غیررسمی مؤید آن است که شمس الله شریعت نژاد به‌عنوان منتخب مردم برای بار دوم راهی خانه ملت شد و در حوزه انتخابیه آمل نیز عزت الله یوسفیان بار دیگر منتخب مردم این حوزه شده است. در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت نیز حضور قاسم احمدی لاشکی به عنوان منتخب مردم نهایی شد.

در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز، آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله لاریجانی، آیت‌الله توکل و معلمی طبق اخبار غیررسمی به‌عنوان منتخبان مردم مازندران برگزیده شدند.

بیش از دو میلیون و ۲۳۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در مازندران وجود دارد که طبق اعلام ستاد انتخابات مازندران بیش از ۷۲ درصد در پای صندوق‌های رأی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات مازندران هنوز ستاد انتخابات استان و مراجع رسمی این آمار را تایید نکرده اند.

کد خبر 3567209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha