۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

انتخابات در شهرستان اصفهان به دور دوم کشیده می شود

انتخابات در شهرستان اصفهان به دور دوم کشیده می شود

اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس در سمیرم و شهرضا به مرحله دوم کشیده و پیش بینی می شود برای اصفهان هم این اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عقدایی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران، درخصوص اینکه چرا تا کنون اعلام رسمی نتایج رای گیری در شهرستان های اصفهان به طول انجامیده است، اظهار داشت: برنامه ما این است که نتایج را به صورت تدریجی اعلام کنیم که البته سامانه وزارت کشور نیز امروز با قطعی مواجه شد و همین موضوع سبب کندی کار شده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این امر هماهنگی با هیئت نظارت و اجرایی بر انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه ما به تدریج کار شمارش آرا را انجام می دهیم، اظهار داشت: کاشان با راهیابی دکتر صادقی نژاد، نائین و خور و بیابانک با راهیابی عباس علی پوربافرانی، اردستان با سید صادق طباطبائی نژاد، نطنز با مرتصی صفاری نطنزی و مبارکه هم با راهیابی زهرا سعیدی به مجلس شورای اسلامی، جزو نتایج رسمی و قطعی این دوره تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: انتخابات دهمین دوره مجلس در سمیرم و شهرضا به مرحله دوم کشیده می شود و پیش بینی می شود برای اصفهان هم این اتفاق بیفتد.

عقدایی تصریح کرد: تا پایان امروز نتایج رای گیری در همه شهرستان های استان اصفهان مشخص می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در شهرستان اصفهان ۵۰۵ صندوق شمارش شده است، گفت: بیشتر صندوق‌های شمارش نشده مربوط به شهر اصفهان است که  ۳۴۴ صندوق باقی مانده تا پایان امروز شمارش می شود.

رئیس ستاد انتخابات افزود: فرمانداران شهرستان می توانند جزئیات رای گیری را در حوزه انتخابیه خود به رسانه ها اعلام کنند.

وی بیان داشت: در این دوره از انتخابات شهرستان های نطنز ، سمیرم و اردستان بیشترین مشارکت را داشته اند.

عقدایی گفت: در نهایت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری یک میلیون و ۹۸۰ نفر از استان اصفهان مشارکت کردند.

کد خبر 3567467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha