۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۷:۵۴

با حضور فرماندهی نیروی انتظامی کشور؛

پلی کلینیک تخصصی نیروی انتظامی در زاهدان افتتاح شد

پلی کلینیک تخصصی نیروی انتظامی در زاهدان افتتاح شد

زاهدان-پلی کلینیک تخصصی نیروی انتظامی صبح چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده بهداری نیروی انتظامی صبح چهارشنبه در حاشیه افتتاح این مرکز درمانی به خبرنگاران گفت: این درمانگاه دو هزار و ۳۲۰ متر زیر بنا دارد که خدمات درمانی و پزشکی را به مردم ارائه می دهد.

سردار سید محمد رضا احمدیان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته، برای این مرکز به تنهائی ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی جدید جدای از تجهیزات موجود در استان خریداری شد.

وی بیان کرد:همچنین به منظور خرید آمبولانس اتوبوسی مجهز نیز ۱۰ میلیارد ریال برای استان هزینه شده، که امید است منشا خیر باشد.

فرمانده بهداری نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: این پلی کلینیک دارای بخش های بستری سرپائی مردان، زنان، چشم، فیزیوتراپی، قلب، آزمایشگاه تخصصی و دندانپزشکی است که ارائه خدمات نظام سلامت به نیروی های مسلح و مردم این دیار را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندهی نیروی انتظامی کشور به منظور بازدید از نوار مرز و شرکت در یادواره شهدای نیروی انتظامی از روز گذشته سفر خود به سیستان و بلوچستان را آغاز کرده است.

کد خبر 3576369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha