۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷

در جمع خبرنگاران؛

برنامه های روز جمهوری اسلامی در استان تهران اعلام شد

برنامه های روز جمهوری اسلامی در استان تهران اعلام شد

تهران-رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۲ فرودین، برنامه های پیش بینی شده در استان تهران برای بزرگداشت روز جمهوری اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات ستاد گرامیداشت روز جمهوری اسلامی در شهرستان های استان تهران برگزار شده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم ۱۲ فروردین در شهرستان های استان تهران افزود: برنامه های ویژه ای به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین در شهرستان های استان تهران پیش بینی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران ادامه داد: مردم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین سال ۵۸، با رأی تاریخی خود به نظام جمهوری اسلامی، اوج بصیرت و هوشیاری را نشان دادند.

وی اضافه کرد: رأی تاریخی ملت ایران در سال ۵۸ در حالی رقم خورد که دشمنان داخلی و خارجی از همه ظرفیت ها برای عدم استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران استفاده کردند اما ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبری، نظامی را انتخاب کردند که در جهان درخشید.

محمودی عنوان کرد: امروز نیز دشمن تلاش دارد تا به وسیله ابزارهای مختلف به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند و برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت ۱۲ فروردین، می تواند خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

وی بیان داشت: نصب بنر و فضاسازی تبلیغی در سطح شهرستان ها توسط شهرداری، ارسال پیامک توسط ادارات و نهادها، برگزاری مراسم ویژه در بقاع متبرکه توسط اداره اوقاف وامور خیریه، برگزاری مراسم در کلیه مساجد در شب میلاد حضرت زهرا (س) و پرداختن به موضوع ۱۲ فروردین با پیگیری امور مساجد، برگزاری مراسم در ادارات به مناسبت ۱۲ فروردین، تهیه و توزیع بروشور در پارک ها و نقاط پرتردد توسط بسیج خواهران و معاونت فرهنگی شهرداری، برگزاری مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در شب ۱۲ فروردین در مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین و صدور پیام تبریک توسط تشکل های مختلف و انعکاس آن در رسانه ها و فضای مجازی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت ۱۲ فروردین اجرایی می شود.

کد خبر 3580834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha