۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۸

ظهر امروز انجام شد؛

تقدیر از کشتی‌گیر المپیکی استان البرز با حضور مسئولان ورزشی

تقدیر از کشتی‌گیر المپیکی استان البرز  با حضور مسئولان ورزشی

کرج - مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج با حضور در منزل ملی پوش کشتی فرنگی ایران از موفقیت اخیر وی در کسب سهمیه المپیک تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، این دیدار پیش از ظهر سه شنبه و با حضور رییس و معاون اداره ورزش و جوانان کرج، مسئولان هیئت کشتی و رییس هیئت امنای ورزشی محمدشهر در منزل پدری حسین نوری به انجام رسید.

در این دیدار رییس اداره ورزش و جوانان کرج با قدردانی از حضور موفق این کشتی گیر جوان در مسابقات انتخابی و کسب مجوز حضور در میدان معتبر المپیک، گفت: نماینده یک کشور بودن در رویداد مهمی چون المپیک مسئولیتی بسیار سنگین است و باید برای موفقیت در آن همه توان خود را به کار گرفت.

هوشنگ افشاری افزود: حسین نوری با تمام وجود در انتخابی تیم ملی و در مصاف با چهره های مطرح وزن خود کشتی گرفت و لایق ترین فرد برای این وزن بود.

مسئول امور هیئت های ورزشی شهرستان کرج هم با ارج نهادن به تلاش این جوان آینده دار کشتی البرز گفت: کار برای حسین نوری تازه آغاز شده است و باید از این پس وی دو چندان زحمت بکشد و تمام تمرکز خود را بر کسب مدال در آوردگاه المپیک بگذارد.

داود عزیزی افزود: حسین نوری برای رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی زحمات بسیاری کشیده است و با توجه به توان فنی و انگیزه وی موفقیت های بزرگی در انتظار اوست.

عضو هیئت امنای ورزشی محمد شهر نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور کشتی گیر این شهر در المپیک برزیل، گفت: محمدشهر به واقع شهری غنی در رشته های مختلف ورزشی است و چهره های نامداری در حال حاضر در عضویت تیم های ملی هستند.

کریم قدیانلو افزود: تلاش مدیریت شهری محمدشهر حمایت از نخبگان ورزشی و علمی است و در نظر داریم در صورت کسب مدال حسین نوری در المپیک تجلیلی شایسته و ویژه از وی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این دیدار هدایایی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج و محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به پاس موفقیت حسین نوری در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب سهمیه المپیک به وی اهدا شد.

کد خبر 3608617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha