۱۱ مرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۱۵

بسيج دانشجويي خراسان جنوبي حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي در لبنان را محكوم كرد

در حالي كه شهرهاي لبنان زير آماج گلوله هاي اسرائيل قرار گرفته سكوت سران كشور هاي اسلامي و مجامع بين المللي واقعيت تلخي است كه قلب هر انسان با وجداني را جريحه دار مي كند.

به گزارش خبرنگار "مهر" در بيرجند، بسيج دانشجويي خراسان جنوبي طي بيانيه اي آمادگي خود را در راستاي حمايت از مردم لبنان و فلسطين اعلام داشت .

 

در اين بيانيه آمده است: بار ديگر شاهد جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در لبنان هستيم و پس از پانزده روز مقاومت ،مردم شجاع لبنان همچنان ايستاده اند و اين مقاومت دشمنان را مستاصل كرده است ،بطوري كه پيش بيني هاي استكبار جهاني راه به جايي نبرده و طرح خاور ميانه جديد را با شكست مواجه كرده است .

 

امروز امواج بيداري اسلامي به لبنان رسيده و جوانهاي غيور لبناني دشمن را در مرزهاي كشورشان زمين گير كرده اند ، ابهت پوشالي اسرائيل را شكسته و سدي در برابر زياده خواهي هاي آمريكا شده اند و باعث آبروي جهان عرب گشته اند .

 

در اين بيانيه تاكيد شده است : پايه هاي دولت اسرئيل لرزان است و اين يك فرصت تاريخي براي حذف اين غده سرطاني است ، چنان كه رهبر شجاع مردم لبنان سيد حسن نصرالله نيز در پيام تاريخي خود به مردم كشورش مو جوديت اسرائيل را سست تر از خانه عنكبوت دانسته و آغاز همه جانبه عليه اسرائيل و دفاع از تماميت ارضي لبنان را با صراحت تمام اعلام مي كند .

 

ما دانشجويان دانشگاه هاي بيرجند ،مسئله لبنان و فلسطين را،مساله اي براي جهان اسلام دانسته ،از سران كشورهاي عربي و اسلامي مي خواهيم در برابر جنايات رژيم غاصب صهيونيسم فقط تماشاگر نباشند كه هدف دشمنان اسلام ،نه لبنان و فلسطين بلكه كل جهان است .

 

دانشجويان خراسان جنوبي اعلام كردند : ما با حضور در راهپيمايي و تجمع حمايت خود را از مردم لبنان اعلام داشته و ضمن تاكيد بر پشتيباني مادي و معنوي اعلام مي داريم كه اگر نياز باشد با حكم رهبرمان حضرت آيت الله خامنه اي آماده نثار جان خويش نيز هستيم و بار ديگر سخن پير فرزانه انقلاب را تكرار مي كنيم :"اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود ."

کد خبر 361682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha