۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹

یک نماینده مجلس خبر داد:

پیگیری خواسته‌های هواداران استقلال توسط مجلس

پیگیری خواسته‌های هواداران استقلال توسط مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه با واگذاری سرخآبی‌ها به بخش خصوصی می‌توان به تفاوت سلیقه‌ها خاتمه داد، از پیگیری خواسته هواداران باشگاه استقلال از وزیر ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر قاضی پور  ضمن اشاره به تجمع هواداران باشگاه استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی، گفت: این افراد عنوان کردند که عملکرد وزیر ورزش و جوانان در قبال این تیم ضعیف بوده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معترضان معتقد بودند که اعتبارات اختصاص یافته در حوزه نقل و انتقال بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر اختلاف زیادی دارد، تصریح کرد: بر اساس صحبت با تجمع کنندگان مقرر شد با نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی جلسه ای تشکیل دهیم و پس از آن، موضوع را از وزیر ورزش و جوانان پیگیری کنیم.

وی عدم واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی را از جمله دلایل ایجاد اختلاف سلیقه، بروز مشکل و تجمع امروز دانست و افزود: واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، راه حل برون رفت از مشکلات مالی است؛ البته این واگذاری باید به افرادی انجام شود که اهلیت داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تاکید بر اینکه هواداران باشگاه های استقلال و پرسپولیس، بهترین انتخاب برای واگذاری سهام این دو باشگاه فرهنگی – ورزشی هستند، به خبرگزاری خانه ملت گفت: این مهم می تواند با تشکیل یک شرکت های تعاونی محقق شود. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی می توان به تفاوت سلیقه ها در نحوه و میزان تخصیص اعتبارات خاتمه داد.

کد خبر 3685788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha