۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۰

نماینده مردم سقز و بانه؛

رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و تعاون را عزل کند

رئیس جمهور، وزرای اقتصاد و تعاون را عزل کند

نماینده مردم سقز و بانه از رئیس جمهور خواست: وزرای اقتصاد و تعاون را عزل کند و گفت این افراد در واکنش به فساد در حوزه مدیریتی خود حتی عذرخواهی نیز نکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در نطق میان دستور گفت: حساسیت موضوع حقوق های نجومی در کشور به خاطر مشکلات اشتغال و اقتصاد مردم است.

وی ادامه داد: در ارتباط با حقوق های نجومی مدیران، امروز مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مدیران نگران هستند اما وزیر اقتصاد و تعاون حتی یک عذرخواهی نیز نکرده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در مناطق محروم ما بسیارند خانواده هایی که کارت خود را به عنوان وثیقه در اختیار نانوایی ها قرار می دهند تا وقتی یارانه خود را گرفتند بدهیشان را بپردازند و جوانان از بیکاری خودکشی می کنند. باید وزیر اقتصاد و تعاون استعفا می دادند.

بیگلری خطاب به رئیس جمهور گفت: خودتان وزیر اقتصاد و وزیر تعاون را عزل کرده و نامتان را در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار کنید. در غیر این صورت بر ما واجب است وزیر اقتصاد و تعاون را استیضاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق های نجومی به برخی مدیران قابل پذیرش نیست، گفت: حقوق کارمندان ۱.۵ میلیون و حقوق کارگران زیر ۱ میلیون است اما خط فقر ۲.۵ میلیون است.

وی همچنین از رئیس قوه قضائیه خواست: رئیس دیوان محاسبات را عزل کند و تاکید کرد باید در انتخاب رئیس دیوان محاسبات دقت جدی صورت گیرد زیرا سهم این افراد در این فساد کمتر از عاملان آن نیست.

کد خبر 3706404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
      0 0
      به این بنده خداها چه شماهاباید نفرات اصلی راپیداکنید ممکنه که این اشخاص دراطلاع رسانی کوتاهی کرده باشتدیا شایدمتوجه آن نشده اندولی درکل اینکاربایدریشه حل بشه چون افکارعمومی عصبی وبدبین به همه کس بجز روحانی وتعدادی ازنمایندگان محترم مجلس هستند دیگه مردم همه چیزرامیدونند چون ازطریق دنیای مجازی میشه دررابطه باهرکس وهرچیزی اطلاعات بدست آورد ومنکرش نمیشه شد