۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴

محمد شاعری مطرح کرد:

دخالت نماینده مجلس نگاه ملی را از بین می‌برد

دخالت نماینده مجلس نگاه ملی را از بین می‌برد

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه ضمن تاکید بر اینکه استقلال فدراسیون کشتی مهم است گفت: دخالت مجلس در این زمینه ممکن است نگاه ملی را از بین ببرد و متوجه منافع استانی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد شاعری با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی باید در مورد انتخاب کشتی‌گیر اعزامی به مسابقات ریو تصمیم قاطع بگیرند، گفت: نباید اجازه دهیم حقی ضایع شود لذا ملاک تصمیم‌گیری باید مقررات و امتیازات بدست آمده توسط کشتی‌گیران باشد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید آخرین نتیجه بدست آمده از مسابقه بین دو کشتی‌گیر ملاک عمل قرار بگیرد، اظهار کرد: دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع موجب از بین رفتن نگاه ملی و توجه به منافع استانی می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در گفتگو با سایت خانه ملت با اشاره به اینکه توجه به استقلال رأی فدارسیون کشتی امری مهم محسوب می‌شود اما نظارت بر روند اجرای امور حق مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: اگر حقوقی از ورزشکار مازندرانی تضییع شود، نمایندگان استان مازندران می‌توانند نسبت به موضوع واکنش نشان داده و موضوع را با جدیت بررسی کنند.

کد خبر 3709034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha