۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹

رئیس سازمان بازرسی نامیبیا:

فسادها باعث از بین رفتن منابع کشورها می‌شوند

 فسادها باعث از بین رفتن منابع کشورها می‌شوند

رئیس آمبودزمان آسیایی بابیان اینکه فسادمنابع کشورها را از بین می بردگفت: کارسازمان بازرسی درکشور من توصیه است، با اینحال معتقدم اعتماد به قوه قضائیه درهردو کشور باعث بهبود کار بازرسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رابرت والترز در دیدار با حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: با توجه به سابقه‌ای که به عنوان قاضی در دادگاه‌ها داشتم باید بگویم که تصمیم‌گیری بسیار کار سختی است. البته مسئولیتم در آمبودزمان همان کار، اما کمی ساده‌تر است.

وی افزود: در این سمت کسی را به زندان نمی‌فرستند و کسی را نیز مجبور به پرداخت خسارت نمی‌کنند و تفاوت من به عنوان آمبودزمان با قاضی در ارائه توصیه‌های بازرسی است.

والترز اظهار داشت: قضات وقتی حکمی را صادر می‌کنند نگران هستند که آن حکم اجرا نشود، اما من در این سمت ترسی از اجرای احکام ندارم و اگر شهروندی از اداره امور شکایت کند، به عنوان آمبودزمان به آن رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس آمبودزمان آسیایی به جایگاه گزارش‌ها در بازرسی‌ها اشاره و تصریح کرد: تا جایی که امکان باشد سعی می‌کنیم در گزارش‌ها اصل صداقت و انصاف را رعایت کنیم. البته گاهی شاکیان از یافته‌های ما راضی نیستند.

والترز تصریح کرد: در کشور من و همچنین در کشور شما شهروندان اعتماد کامل به قوه قضائیه دارند و به همین دلیل است که اگر نادرستی و کج‌روی دیده شود، بازرسی‌ها به آن ورود می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی نامیبیا گفت: کار بازرسی یک کار بسیار مهم است، چرا که فسادها باعث از بین رفتن منابع کشورها می‌شود و نقش بازرسی‌ها در جلوگیری از فسادها بسیار مهم است.

کد خبر 3717962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha