۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

قاسمی در واکنش به اظهارات رئیس سیا؛

مذاکره‌ای جز در مساله هسته ای با آمریکا نداشته‌ایم

مذاکره‌ای جز در مساله هسته ای با آمریکا نداشته‌ایم

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب گفته رئیس سازمان سیا مبنی بر مذاکرات گسترده میان ایران و امریکا گفت: به جز مباحث هسته ای، مذاکره دیگری بین این دو کشور مطرح نبوده و نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر جان برنان رئیس سازمان سیا در موسسه آسپن تصریح کرد: رئیس سازمان سیا در جایگاهی نیست که بتواند در مورد مسائل داخلی ایران به اظهارنظرهای بی‌ربط و بی‌جا بپردازد. 

وی انسجام، وحدت و همبستگی ملت و دولت ایران را نمونه ای بارز در منطقه و جهان خواند و تاکید کرد: اینگونه اظهارات مقامات آمریکائی با هدف عملیات روانی در جهت ایجاد تفرقه و دوقطبی‌سازی در جامعه ایرانی صورت می‌گیرد که از نظر ما مردود و محکوم است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: مردم ایران هوشیارتر ازآن هستند که اینگونه سخنان نابجا و نامربوط را تکرار کرده و به آن دامن بزنند و بارها به این سخنان تفرقه‌آمیز وجهت‌دار که با اهداف خاص، مشکوک و حساب شده ای بیان می‌شود، عکس‌العمل لازم را نشان داده اند. 

قاسمی خاطرنشان ساخت: ملت ایران فارغ از دسته‌بندی های ساختگی سازمان‌های اطلاعاتی غرب، از اهداف، آرمان ها و تامین منافع ملی حمایت کرده و یکپارچگی دولت و مردم را به اثبات رسانده اند. 

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب اظهار نظر رئیس سازمان سیا مبنی براینکه «مباحث گسترده ای میان ایران و امریکا در جریان است»، تأکید کرد: به جز مباحث هسته ای، مذاکره دیگری بین آمریکا و ایران مطرح نبوده و نیست.

کد خبر 3729212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha