۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۷

مسابقات جهانی فوتبال ۷ نفره دانمارک؛

صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی با درخشش بازیکنان کرمانشاهی

صعود تیم ملی ایران به نیمه نهایی با درخشش بازیکنان کرمانشاهی

کرمانشاه- رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان توانست با درخشش بازیکنان کرمانشاهی خود به نیمه نهایی مسابقات جهانی در دانمارک صعود کند.

عزت‌الله پرنیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های جهانی فوتبال هفت نفره معلولان به میزبانی کشور دانمارک در حال برگزاریست و تیم فوتبال هفت نفره جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات به نتایج ارزشمندی دست یافت.

پرنیان بیان کرد: تیم فوتبال ۷ نفره جمهوری اسلامی ایران که در این مسابقات از پنج فوتبالیست کرمانشاهی بهره می‌برد با نتیجه خیره کننده شش بر صفر استرالیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد و در این بازی  بهنام سهرابی کاپیتان تیم ملی با دادن ۴ پاس گل ستاره این بازی بود و امیر امجدیان نیز یکی از گل‌های بازی را به ثمر رساند.

وی افزود: پنج بازیکن ملی پوش کرمانشاهی شامل امیر امجدیان، بهنام سهرابی، جاسم بخشی، مسلم خزایی و احسان معصوم زاده در این رقابت‌ها بازی بسیار تماشایی را از خود به نمایش گذاشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: بازی بعدی تیم ایران با برنده ژاپن و پرتغال است که درصورت پیروزی در این بازی تیم ایران راهی فینال خواهد شد.

پرنیان  موفقیت‌های فوق را حاصل تلاش مربی ارزشمند فوتبال کرمانشاه رضا امجدیان دانست و گفت: پنج فوتبالیست کرمانشاهی در قالب تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران تاکنون ۷ گل به آلمان،۷ گل به ایرلند شمالی و ۶ گل به استرالیا زدند.

کد خبر 3731695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha