۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

به همت یک خیر؛

عملیات اجرایی ساختمان اورژانس در گناوه آغاز شد

عملیات اجرایی ساختمان اورژانس در گناوه آغاز شد

بوشهر - در آیینی با حضور امام‌جمعه و مسئولان شهرستان گناوه ساختمان اورژانس این شهرستان کلنگ زنی و به همت یک خیر گناوه‌ای عملیات اجرایی ساختمان اورژانس آن آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، امام‌جمعه گناوه در حاشیه آیین کلنگ‌ زنی ساختمان اورژانس گفت: کارهای خیر نماد نوع‌دوستی و انسانیت است و این خیر خدمتی ارزنده به مردم شهرستان خودکرده است.

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: کارهای خیرخواهانه توسط افراد خیر و دلسوز در جامع باید بیش‌ازپیش نمود داشته باشد و این‌چنین خدمات پسندیده توسط خیرین هم خدمت به خلق خدا و هم توشه آخرت خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: این ساختمان با زیربنای کل  ۳۰۰ مترمربع در دوطبقه واقع در محله عبد امام  توسط نیکوکار احمد شمسی ساخته و در اختیار اورژانس شهرستان قرار می‌گیرد.

علی زکی زاده با اشاره به اینکه شهرستان گناوه تا به امروز ساختمان مخصوص به اورژانس نداشته است، افزود: این ساختمان با هزینه شخصی نیکوکار احمد شمسی برای زنده نگه‌داشتن  یاد و خاطره فرزند عزیزش مرحوم محمد شمسی در یک سال ساخته و افتتاح خواهد شد.

کد خبر 3733568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha