۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۰

۳۳ پروژه عمرانی در شیراز افتتاح می شود

۳۳ پروژه عمرانی در شیراز افتتاح می شود

شیراز – معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با تمامی مشکلات و بودجه های کم ۳۳ پروژه عمرانی تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

به گزاری خبرنگار مهر، آرش فرج زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری فعالیت های عمرانی شهرداری شیراز تاکید کرد: در حالیکه صدور پروانه و متراژ با کاهش ۴۰ درصدی مواجه هستیم اما هیچکدام از پروژه ها تعطیل نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی پروژه های عمرانی شهرداری شیراز در حال ساخت است و دستوری نیز برای تعطیل کردن نداریم.

معاون عمرانی شهرداری شیراز یادآور شد: ۳۳ پروژه کلان در ۴۰۰ نقطه شهر شیراز فعال است که بخش کلانی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرج زاده افزود: بخشی از کوهسار مهدی، پل کابلی و بخشی از پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان معلم از جمله این پروژه های کلان است.

وی تصریح کرد: پروژه کوهسار مهدی تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته در حالیکه اگر امروز بخواهیم این پروژه را از اول احداث کنیم به چند صد میلیون تومان خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز یادآور شد: فاز اول این پروژه در سال گذشته افتتاح شد و فاز دوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

فرج زاده افزود: بخشی از تقاطع غیر هم سطح میدان معلم نیز در اول پاییز افتتاح خواهد شد و پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز فاز دیگر پروژه افتتاح می شود.

وی ادامه داد: به طور حتم اول مهر ماه بار ترافیکی سنگینی بر میدان معلم شیراز وجود خواهد داشت به همین دلیل تصمیم به باز کردن فاز اول این پروژه گرفتیم.

کد خبر 3753358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha