۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷

سخنگوی دولت:

۶۶ پروژه با سرمایه گذاری خارجی در کشور اجرا شده است

۶۶ پروژه با سرمایه گذاری خارجی در کشور اجرا شده است

چالوس - سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ۶۶ طرح با سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ۹ ماه اخیر در کشور اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در سینما جهان نمای چالوس، افزود: ۶۶ طرح با اعتبارات سرمایه گذاری خارجی در ۹ ماه گذشته اجرا شده است.

 وی با عنوان اینکه گزارش توجیهی از سوی استانداری نسبت به منطقه آزاد بویژه برای منطقه نوشهر و چالوس ارائه شود، افزود: برای موضوع آب حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت ردیف بودجه ای درنظر گرفته می شود.

نوبخت گفت: دو سه سال گذشته با همه فراز و فرودها دولت پای کار بود تا زنجیری که با اتهام های ناروا و شش قطعنامه ای که علیه ایران صادر شده بود به پای ملت و دولت بسته بودند را بزداید اما آژانس رسما اعلام کرد هیچ فعالیت نظامی در مسئله هسته ای ایران مطرح نبوده و فعالیت صلح آمیز است.

نوبخت با اظهار اینکه سال گذشته، سال سختی برای همه کشورهای نفت خیز خاورمیانه و آمریکای لاتین بوده است گفت: سال گذشته سال بسیاری سختی بود و بخشی از درآمدهای امسال برای جبران کمبودها گذاشته شده است.

سخنگوی دولت، میزان فروش نفت را بالای دو میلیون و ۳۵۰ هزار بشکه اعلام کرد و گفت: میزان درآمدهای مالیاتی و گمرکی نیز رشد قابل توجه داشته است.

وی عنوان کرد: دولت در کوتاه مدت دو راه از جمله اعطای تسهیلات به هفت هزار و ۵۰۰ واحد راکد شده تولیدی در پیش گرفته است تا ۱۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

نوبخت درباره طرح های عمرانی اظهار داشت: برای خطه شمال هزار میلیارد تومان برای چهار راه مهم مواصلاتی تا پایان سال جاری تزریق می شود و در سفر رئیس جمهور به مازندران نیز دستوراتی از سوی رئیس جمهور برای کنارگذرها داده شده است.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هفته گذشته با همکاری مشترک دولت و مجلس، فرصتی برای ما فراهم شد تا ۴۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تامین کنیم و بدهی دولت نسبت به بخش های مختلف پرداخت می شود.

کد خبر 3758548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha